miercuri, 14 aprilie 2010

Kiss N Tell

Woah-oh-oh, you got a secret
Woah-oh-oh, you couldn't keep it
Woah-oh-oh, somebody leaked it
And now some shit's about to go down!

I never thought that you would be the one
Acting like a slut when I was gone
Maybe you shouldn't, oh-oh
Kiss N Tell...


Sounds familiar? Not at all.... Ziua minunata, incarcata, dar si relaxata. Nescafé 2in1. M-am trezit devreme-devreme...M-am pregatit sa stau pe canapea cu un Iced Caramel Macchiato...M-am uitat la ceas...PANICA! Era 9.10. Omg....omg...ce ma fac, deja am intarziat. Dupa vreo 5 minute de graba realizez ca e abia 9.15. Da, eu trebuia sa plec o ora mai tarziu.

Am mers apoi la liceul unde vreau eu sa merg, pentru a filma. Da, Colegiul Tehnic Mihai Bravu! [Cine mai vine?] Am facut niste repetitii, ne-am filmat pe-acolo, am mers la Mc si apoi in parc. In parc, cu rolele, cu Dina si Alina, in timpul scolii. Un vis devenit realitate. Am stat noi, am vorbit despre chestii "ocazionale", falsitati si desigur blah-blah-blah-uri. La 5, Alina a plecat cu Diana, care a chiulit de la engleza si fizica (6.48...mai sunt 2min si se termina ora de fizica). Ne-am intalnit cu Irina, care si-a luat bicicleta si, luand-o pe un drum foarte stramt, Dina s-a taiat. Daaaa, o taietura uriasa, ii curgeau toate matele prin ea. La 2 minute dupa - uaaahh. Uaaaah. Uaaaaah. Parca era o oligofrena.

O trotorista de pe samps elisees, si servitoare oligofrena. [Ultima e periculoasa. Iti baga mana cu "sange" in nas, ochi, urechi, gura, tot ce apuca.]. Pe la vreo 6, ne hotaram noi sa plecam si o luam usurel spre casutele noastre.

Am mentionat cumva ca ne-am intalnit si cu profa de isto, care ne-a dezvalluit secrete din cancelarie?

Snap!(Fiind grabit de Dina),
XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu