marți, 13 aprilie 2010

Sour &... Sour?

Unde este "sweet"-ul? Ei bine, avand in vedere tormentul tulburator de evenimente nu prea fericite din ultima vreme, dulcele s-a dus din gandul nostru si din ce in ce mai multi adopta metoda pesimismului [thanks to me].

Azi e 13, marti si mai este si Aprilie. Ziua perfecta...macar pentru mine. Desgiur...vezi care sunt consecintele? [adresare directa si la obiect] Nu mai ai noroc cand iti taie calea o pisica neagra sau atunci cand este 13/26. Dar astea sunt doar detalii...nesemnificative.

Mi-au venit Conversii... Sunt bestiali si se asorteaza cu skaterii Alinei. Se mai da cineva in laturi de la ceva in zilele noastre? Hmm...NU!

Daca Alina a fost mustruluita de profa de mate fiindca l-a luat in brate pe coridor pe Alin [omg, ce tragedie...de asta nu mai rasare soarele], Dina a devenit "brusc" pesimista [am aflat motivul pentru care nu mai rasare Luna], eu ma simt minunat! Programul este nasol, dar ma descurc. Marti avem teza la romana [inca nu se stie...pe 20 sau pe 27]. Pe 24 avem DELF-ul si uite ca vreau sa ma plang! Pe 4 avem Minunata Evaluare Nationala la romana, pe 12 avem Uimitoarea Evaluare Nationala la mate si pe 17 teza la mate. Na, ca v-am facut si programul!

Am uitat de teatru: maine avem filmarea. Prevad ca o sa iasa un maaaare rahat. Dar cui ii pasa? Se mai chinuie cineva pentru ceva in zilele noastra?

ANX! Stiu ca imi citesti blogul. Asa ca fii atenta! Maine nu vin la scoala, dar joi vreau mafina! Clar? Mafina cu 'a' si un singur 'f'. Poate nu imi aduci...

Ce sa mai zic...avand in vedere ca aberez prea mult...nu o sa mai scriu aceleasi informatii de doua ori sau nu o sa mai scriu atat de des... Nu vreti aberatii, nu primiti. [Btw, remove the fucking sweet next to the sour!][Totusi presimt ca ma ia o raceala buna de tot...]



Retragandu-ma in silentio stampa si asteptand moartea subita,
XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu