duminică, 11 aprilie 2010

Fericirea... oficial.

Daca vom fi vreodata fericiti, numai de noi depinde.

Oficial sunt in lupta la cutite cu Vlad. Impartim "femei, bani si putere". Alexandra fereste-te de puterea noastra dezlantuita! Poti sa fii o victima colaterala...

Oficial atunci cand cei din foto vor cadea pe pamant, se va termina fericirea lor. Asta este soarta noastra, a tuturor. De asta trebuie sa o suportam.

Oficial nu ma mai inteleg cu nimeni. Dar am un prieten de corespondenta, dintr-o lume paralela.

Oficial imi cer iertare fata de Alina, fiindca am lasat-o afara, in scara blocului Mirunei.

Oficial recunosc ca nu ma simt bine in pielea mea, si as da orice sa ma transpun in corpul altcuiva, oricine ar fi acela.

Oficial simt ca este vina mea pentru tot ce se intampla in jur (cu exceptia copiilor subnutriti sau care sufera de malformatii provocate de subnutritie, din Sudan).

Oficial sunt constient ca nu mai exista nimic adevarat pe lumea asta. Nimic.

Oficial stiu ca "La vie n'est pas en rose".

Oficial imi fac testamentul si astept explozia (mai astept eu si jocurile comandate si "Under the Dome" de SK...dar astea sunt detalii)

Oficial ma retrag,
XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu