sâmbătă, 17 aprilie 2010

Hot & Cold

I caught a cold, but I am (still) hot!

Pe bune acum, sunt racit cobza, ma doare capul, nasul curge permanent, sunt fierbinte si... am frisoane! Ma gandesc numai ca nu voi putea sa vin la teza, dar asta e doar un detaliu. Imi bag ceai pe gat cu lingurita, iau pumni de pastile si pic din picioare. Noroc ca exista tv si MtvHits, altfel...

Mi s-a stricat pc-ul, mi s-au spart castile (sunt rupte in doua, mai exact), deci sunt in cea mai jalnica stare posibila. Tusesc in continuu si ma si inec... Ce pot sa zic...sunt varza si scriu pe blog. Asta da nebuneala. Plus ca mananc ciocolata "Florentine" care e bestiala. Film. Da, m-am gandit si la optiunea asta, dar daca vad Parnassus singur voi fi transat.
Dupa meditatii, ieri, am fost si la doamna cu costumele. Sun de vreo 5-6 ori - nimic. Intru in bloc, ma duc si sun la usa - nimic. Ma duc acasa. Dupa ~1 ora, ma suna si imi spune ca ea e plecata din Bucuresti si se intoarce luni. Asa ca aviz amatorilor care vor sa duca costumul inapoi.
Ma plictisesc! cand ma gandesc ca de azi intr-o saptamana vine.....DELF-ul, ma apuca bucuria si teama. Dar hey...cat de greu poate fi? M-am apucat de teste din cartea magica a Irinei (si top-secret) si am descoperit ca sunt varza la phrasal verbs.

Deci...sa recapitulam: Sunt racit. Dramele continua. Afara e urat. A venit vremea tezelor.

Asadar...mai putin scris pe blog si mai mult invatat! 

'Cause I'm hot and I'm cold,
XOXO 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu