duminică, 18 aprilie 2010

Keeps gettin' better?

Cat e de bine sa stai acasa toata ziua, fara sa iti misti fundul la Romana sau in Mall, fara sa mergi la scoala. Si ce e cel mai incredibil, nu e plictisitor.

Am stat in casa, am baut tone de ceai, am citit, m-am uitat la tv si...am verificat termometrul din 10 in 10 minute. Da, azi de dimineata cand m-am trezit aveam ceva in jur de 39.9 si, probabil de la stresul post-traumatic, ma certam cu termometrul, spunandu-i ca greseste. Ai mei sunt plecati la gratar, la padure, si eu nu i-am onorat cu prezenta mea. M-am gandit sa fac si niste compuneri, gandindu-ma la teza de marti, dar literele cerintelor alergau pe foaia de hartie. Acum ma simt nitel mai bine, mai lucid, din moment ce sunt in stare sa scriu pe blog.

Pe la 12 ma delectam cu un top... ciudat. Top 50 Most Fabulous Female Hits. Avand in vedere ca LL a fost pe 2 si Britney Spritz pe 1 la best track of the decade, am crezut ca asa se va intampla si aici. Dap. M-am inselat. Cine altcineva sa fie pe locul 1 decat Poker Face?

Mi-am luat casti noi, uriase, cu pernite moi-moi care nu-mi distrug urechile. [Alina, cana de la tine e fantastica... incape atat de mult ceai in ea...] Ati vazut ce dezastru a produs vulcanul din Islanda? Nori de praf la 6000m si ploi acide. Aeroporturi inchise, valva in toata lumea, ce facem?!? S-a prabusit avionul cu presedintele Poloniei, Polonia e in doliu, vine 2012!!! Apocalipsa, la cate se intampla acum... cutremure in lume [mai nou, in China].

Am vazut pe cineva cu suvite mov, dar e posibil sa fi fost doar o iluzie. "You gimme fever!" imi canta in cap, sunt ud de transpiratie de la febra si ma plictisesc. De fapt, vorbesc cu Alina la mobil. Dar de ce ascult eu LoveGame? Si de ce ma uit pe iutub la niste filmulete cu niste...vlogs? Nu am raspuns la aceste intrebari....

Sa speram ca o sa am putin timp sa scriu si maine, dar...who knows?

Din tara bolilor contagioase,
XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu