vineri, 25 iunie 2010

Review Session (IV)

B.O.B., cel care s-a lansat cu "Nothin' On You" se intoarce pentru a colabora cu solista de la Paramore. O fi ea tuilaitista, dar are voce spre deosebire de Ina [si am scris cu un singur "n" din anumite motive]. "Airplanes" este rodul colaborarii dintre cei doi. Rapper-ul face treaba buna si, impreuna cu roscata, produce un hit. De ce e un hit? Pai nu are rost sa spun cat de mult ii place lui X sau lui Y. Topurile vorbesc de la sine. In UK, este pe locul 1. Iaar, pe billboard.com are mai multe castiguri. Este pe 3 in Hot 100, pe 2 in Pop Music sau Digital Songs si tot pe 2 si in Radio Songs. Nu-i asa ca e minunat?

Si pentru ca unii probabil sunt plictisiti de aceste RS-uri si nici nu se uita macar unde este triunghiul de play, voi scrie o jumatate de post normal. Sa fie toti multumiti. Fiindca eu azi nu am fost multumit nici macar un pic. De ce? Am fost la... "sedinta cu parintii". Plec in tabara. Si aici fac o mica-mare paranteza. De pe 8, scapati o luna de mine. O luna o sa scriu posturi de pe mobil. O luna nu o sa am material. O luna o sa va duc dorul. Stiu ca nu e reciproc. Ce-i mai rau, e ca dupa acea luna, mai stau doar o zi in Bucuresti si apoi... plec din nou. Deci bucurati-va de ultimele posturi, vor sta mult pe-aici.

Continuand cu sedinta. Plec in tabara, sedinta, stabilim si noi de unde se pleaca, ce facem. La sediul Sigma. Oook. Sa vedem. Ajung la Romana. Merg pana la G. Icoanei. Ma intorc la Romana. Iau busul pana la Victoriei. Un tip imi spune ca nu e bine, tre sa ma intorc. Ma intorc la Romana. Intreb vanzatorii de ziare... Nimic. Pana la urma renunt si comoditatea (dar si faptul ca intarziasem) m-a indemnat sa iau un taxi. Cand am ajuns acolo, numai parinti. Si toti plecau. Haideee, chiar atat de mult am intarziat?!? Noroc ca au mai venit 2 vianiste si am mai stat vreo ora acolo, sa ne explice si noua. Program, intrebari, plecare... Tot tacamul. Daaar, cum ma intorc la metrou acuma... Noroc ca tipele alea stiau stradutele si m-am dus frumusel cu ele. O sa ne vedem oricum in tabara. Si da, abia astept 9 zile de relaxare. 

Inca nu mi-am gasit rucsac pentru lap. Si ma enerveaza ca maine nu e nimeni in Bucuresti, cu exceptia catorva exceptii. Deeeci, ce va face Mihai intr-o sambata singur singurel? Isi va gasi de lucru. Pai cum sa stau eu locului? Daca maine nu ies din casa, gasesc ceva de facut in casa. Sunt mai ADHD-ic decat Alexandra.

Pentru ca am promis ca voi face putina reclama si la R&R si daca pun link de youtube pe vevo.com nu merge, il voi pune tot aici. Poate ca Selena Gomez nu e cea mai stralucita artista. Poate ca nu exceleaza nici in originalitate (v. Hilary Duff - With Love), dar totusi. Ea este un... FAKE! Ma fura, ma copiaza. E mai copie decat clona mea. Adica, cum indrazneste sa ia acelasi nume cu cel al...co*ielor mele? Cum? Cum?!? Ma rog, trecand peste, aici este Round and Round. Si motivul. Motivele. Anx si e foarte addictive. Really.

LM/LMN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu