miercuri, 23 iunie 2010

Pustiu.

Pustietatea de pe net este din ce in ce mai apasatoare. Desi s-au intamplat atatea lucruri, unele mai ciudate sau mai interesante decat altele, nimeni nu mai scrie pe blog. Alexandra nu a mai scris de 4 saptamani. Anca - 4 saptamani. Ozzy a scris ieri, deci nu am ce reprosa (desi a fost o pauza mare si lunga). Dina - 1 luna (desi nu ne este [cel putin mie] dor de postarile ei incoerente si fara semne de punctuati si fara asezare in pagina si fara nimic) fiindca l-a abandonat (cred). Si cand te gandesti ca este iunie. Mai avem 8 zile si aflam la ce cladire vom merge 4 ani de-acum inainte.

Am tras putin cu ochiul azi (inca o caracteristica a mea; pe langa cea persuasiva, si curiozitatea) la fisele care trebuiau verificate si am descoperit ca destul de multi au pus Scoala Centrala pe primul loc. Unii au pus-o pe 2, dar avand in vedere ca sansele pentru 1 sunt foarte slabe, 2 urmeaza! Totusi, cei 3 Cosbucari/Cosbucisti/Cosbucanti au ramas in picioare. Foarte putini au ramas la variantele pe care le aveau de la inceput. Paula a dat Viteazu pe Vianu. Alexandra stie ca nu va intra la Lazar. Pentru cativa este o nebuloasa si stau ca pe jar ca sa afle la al catelea liceu de pe lista au intrat. Va fi trist si cand unii vor afla ca nu au intrat acolo unde vroiau, acolo unde erau siguri ca intra si nimic nu le putea sta in cale. Si misterul va fi elucidat pe 1 iulie.

I see you lookin' at me
Like I'm some kind of freak
Get up out of your seat
Why don't you do somethin'?
I see you lookin' at me
Like I got what you need
Get up out of your seat,
Why don't you do somethin'?

Dedicatiile sunt de prisos. Anx si Irina, nu pot sa-mi scot din cap fusta si felia de paine cu icre din mana. Si "tipa" care canta asta arata (cel putin in video) ca profa mea de meditatii [90%]. Si nu pot uita nici... restul. Am citit si o parte din "Jurnalul unei prostituate de lux din Bucuresti" si tipa mi s-a parut foarte tare, mai ales ca avea si o facultate facuta.

Continuand, am aflat niste lucruri mentionabile, care nu pot fi mentionate aici. Dar cum altfel sa fie facuta viata mai palpitanta, mai incitanta, mai alarmanta? Ar fi o plictiseala totala daca nu am trai la limita, pe marginea prapastiei, pe linia subtire dintre minciuna si adevar, dintre realitate si fictiune. Ajungand la fictiune, am auzit ca ieri a plouat cu iubiti si iubite. Din pacate, acestia erau imaginari. Cat de pacat. Sau nu. Si uite asa se fac legaturi peste legaturi. Am ajuns la iubiti. Ax? Ai ceva sa ne confesezi?

Si uite cum ma lungesc! Acuma sa vorbesc putin si despre cat de fericit m-a facut ploaia de azi. Cat de proaspete erau acele picaturi bucalate de apa picate din cer. Racoarea cu care ele mangaiau pielea si tricoul meu. Cat de ud era parul si tricoul cand am ajuns la scoala. Si cat de bine ma simteam plimbandu-ma prin ploaie. Daaar, maine e o noua zi. Avertizarea de cod galben a fost extinsa si pentru Bucuresti. Acuma sa veem daca o sa fie o ploaie la fel de abundenta ca cea de astazi. Am chef de iesit si de facut lucruri maine. Si da, vom iesi. Tu cu JorJ, eu cu Maytumi. Amandoi fericiti:)).

You should really do somethin'!

4 comentarii:

  1. Finally ai postat ceva! Credeam ca vrei so intreci pe Anx si sa ajungi la 2 luni de nepostat nimik..
    Trei chestii miau ramas in cap din postul tau
    1. Cantitatea de hartii pe care a trebuit sa le plimbati de acasa la scoala si invers [asta mia zis anx] eu una am intrat la a doua optiune de pe fisa..prima era filo a doua stiinte ale naturii dar acelasi liceu :-j
    2. Ce carti citesti copile?
    3. Cum poti sa iubesti ploaia?? Nu vrei sa vii la mine la tzara unde dupa fiecare ploaie ies broaste din alea mici de prin gazon si nu ai unde sa pui piciorul pe trotuar? Crede-ma vei uri ploaia..asta daca nu cumva iti plac broastele..

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubesc ploaia ca aici nu ies broaste:)). Si imi da o stare de bine. De racoare abundenta.

    Daca nu intru la Cosbuc ma impusc.

    Ce carti citesc?:)) Greu de raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bun deci n-o so mai iubesti dupa ce imi faci o vizita >:) Oricum sormea mia zis sa ii aduc lui Anx o broasca in borcan :-j

    "Daca nu intru la Cosbuc ma impusc." De vreo saptamana aud asta in fiecare zi :-w incetati amandoi daca nu vreti sa va dau cap in cap..O.SA.INTRATI. punct

    De ce e greu de raspuns ha? /:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai citesc orice imi dai sa citesc.

    Daca zici tu, la ambele.

    RăspundețiȘtergere