vineri, 25 iunie 2010

Love



 ~ Because you inspired me every second of my life. [not you, Alexa.]

Why do you think I love you? Or better said, what does love mean for me? Love means being with someone you care about and if you really love someone you will never stop thinking about them. And I never stop thinking about you. I see you in front of me, whenever you are gone or near. My heart races when I see you after an hour or a day apart. Love is something you can't explain. Love is something that comes from the heart and you can feel it... And I must say, I feel it all for you. Because you are my air, you are my inspiration in everything I do and in every choice I get. You.

Love is when someone hurts you. And you get so mad but you don't yell at them because you know it would hurt their feelings. You know how I want to scream and shout when you are not looking appropriate. I never do it. There's nobody around to listen to what I have to tell you. Nobody to hear my shouts. Nobody. But there's always one person. You.

Love is when you don't complicate each other's life, but compliment it. And you certainly do it. Because you are each and every day near me. You help me when I'm ill, you support me when I failed, you help me when I want a revenge or just to stand up on my feet. You are there to make me conquer the world. All this, for you. Love is that special feeling for that special someone. You, cupcake, are my special someone. And you are not only special. You are the most special person in my life. You.

When you tell someone something bad about yourself and you're scared they won't love you anymore. But then you get surprised because not only do they still love you, they love you even more. Still, I can't tell you something bad about me. I guess you know why. Because all I did in my life, I did it with you. Fighting, traveling, chatting, crying, being affected. Everything. You.

True love is your reincarnation into another persons soul. And that means we are not just soul-mates. We are one soul. One soul. One body. And true love resists forever. Whether I am mad at you or you are mad at me, we can't get rid of each other. We are bounded for life. Me. You. Forever, ever after death.

 ~ Because you mustn't forget that I love you. [Not you, Alexa]

24 de comentarii:

  1. comentez.(26 iunie 2010,ora 11:38)

    Draga Mihai,

    Asta nu inseamna ca "mi l-ai dedicat">:P.Asta seamana cu o lectie de spre "love",si da,desi engleza mea lasa de dorit,am inteles esentialul,si oricare dintre chestiile de mai sus nu cred ca le-ai putea simti,tu.Desi este o chestie dragut scrisa,nu cred ca "i love you" ,nu l-ai putea spune cuiva,tu!nimic de comentat,imi place cum l-ai scris,din partea mea ai un 7 juma.7,5=8..asa.

    Cu stima si respect,
    ALEXANDRA.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ti-am spus ca daca scriu ceva ti-l voi dedica, dar acuma, daca am scris un post despre cat de mult iubesc eu pe cineva, asta nu inseamna ca tu esti aceea si trebuie sa ti-l dedic. Stiu ca ti-am distrus sperantele, dar nu. Si cu engleza ta de balta, poate ca ai inteles esentialul, dar nu ai inteles restul, cele mai importante parti.

    Plus ca, daca tu nu esti "aleasa", asta nu inseamna ca trebuie sa spui ca eu nu pot simti asa ceva. Mai degraba te-ai uita in oglinda si te-ai gandi bine inainte daca nu tie ti se intampla acest lucru.

    Poate ca e dragut scrisa aceasta "chestie", dar nu trebuia sa fie draguta, nu asta am intentionat. Am intentionat sa fie un post profund. Daca tu nu l-ai inteles pe deplin sau daca nu esti in cunostinta de cauza, te rog, nu iti mai da cu parerea.

    Sa lasam laoparte stima si respectul, ca nu mai exista de mult,
    Me

    RăspundețiȘtergere
  3. vai,dragul meu,de ce as vrea sa fiu"aleasa" si sperantele meleee,care ar fi aceeeleea?haha..ar trebui sa zic ca vai ca nu stiu ce,dar eu zic sa imi lasi la o parte "engleza mea de balta" ,tu bucuresteanule ,de oras,si stai?de unde sti ca eu "saraca de mine" nu am iubit sau iubesc?!ha?acuma ar trebui sa ma sinucid,tu,perfectule.
    "il vede azi,il vede mane,astefel dorinta-i gata".

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am zis ca nu ai iubit, din contra. Daaar... nu acuza pe altul de ceva ce tu nu ai. Asadar, ce pot sa zic, crezi ce vrei, eu nu te opresc. E o tara libera.

    "Bucurestean de oras" (da, fara virgula intre) e pleonasm.

    Si engleza ta nici macar de balta nu e, dar trecem cu vederea. Cum am mai zis, nu ai inteles detaliile semnificative, chiar daca ai inteles esentialul. Si poate, daca intelegeai acele detalii, iti dadeai seama si despre cine vorbesc.

    Din nou, "astefel" nu exista. Si sa nu ne mai ascundem dupa deget, stim cu totii care sunt "sperantele" tale.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bv Mihai e cam a 4-a sau a 5-a oara cand mor de ras...tu simti toate astea ,scz dar eu nu te cred.Ma bucur ca ti-ai gasit aleasa,dar sa speram ca ea nu o sa fuga de tine..:)).
    Nu vreau sa ma bag intre tine is alexandra, dar cred ca are dreptate.App.a pus virgula intre "bucuresteanule" si "de oras" , dar tu oricum vezi pe invers totul si mereu vezi ce fac altii dar pe tine niciodata.
    Sa nu te obosesti sa comentezi dragule, dar stai ca daca nu comentezi nu te simti bine..honey.:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Vad ca imi critici blogul, dar il citesti.

    Si sunt destul de sigur ca acea virgula nu are ce cauta acolo. Dar se pare ca si tu faci acelasi lucru.

    Stai linistita. Scapi de mine curand.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am uitat sa mentionez... Nici tu nu esti aleasa, iubire.

    RăspundețiȘtergere
  8. aleasa o stim cu totii,estee nimeni alta decat iubita ta imaginara,mytuami

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa nu fim absurzi:)). Desi, Maytumi este o ex-aleasa foarte buna.

    Daca vreti, organizam o campanie. Primul/Prima care ghiceste care e aleasa castiga. Stabiliti voi ce. Si succes!

    *clue* este o persoana.
    *clue* o cunoasteti.
    *clue* nu e Melania, dupa cum stabilisem.

    RăspundețiȘtergere
  10. dragule normal ca nu e Melania ca doar nu ai coborat atat de mult ,dar cand te referi la"o cunoasteti" inseamna ca o cunoastem toti sau doar cateva persoane.....tre sa explici daca vrei sa gasim persoana.
    App.nu ti-am criticat blogul doar am zis ca imi place ca ma faci sa rad......hmmmm cred ca mi-au venit vreo cateva idei

    RăspundețiȘtergere
  11. Absolut toata lumea. Ce? V-am pus pe ganduri?

    RăspundețiȘtergere
  12. Spune-ne macar cu ce litera incepe numele ei.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu crezi ca vrei cam multe? Nu iti sunt de ajuns cele 3 indicii?

    RăspundețiȘtergere
  14. bai,anonim,de ce dracu sa ne strofocam asa...ca sa ii dam placere lui ca vai ca imi pasa,daca o cunoastem si nooi,si el inseamna ca e din clasa,asa ca sa ma pupi undeva mihai,plus ca acuma ce mai vrei?campanie
    ?neah.

    ne va spune el,sau daaca nu,oricum nu ,ne pasa,sau mie imi particular ma doare undeva,cu respectul pe care eu inca il am fata de anonima cealalta,pentru ca pt tine nu mai am niimic,unica si inevitabila,mrsssss.X.

    RăspundețiȘtergere
  15. "Secretly you're so amused/ That nobody understands you." Cred ca aceste versuri chiar te caracterizeaza. De fapt, tot cantecul ti se potriveste.

    RăspundețiȘtergere
  16. Esti frustrata, papushe?

    RăspundețiȘtergere
  17. Bai si eu cred ca este din clasa sau din draga lui tabara ,nu stu sigur si nu o sa tin foarte tare sa aflu , dar oricum chiar ai putea sa ne zici o initiala dragule......oricum cand vrei vrea o sa ne zici...:P..daca vrei idei contacteaza-ma masculule feroce..

    RăspundețiȘtergere
  18. Dude,sincer ai unele chesti scrise bine...dar la un moment dat te contrazici singur,oare sa o faci pt ca esti indragostit?!...Nu prea cred..
    Sincer daca ai simti lucrurile astea ar fi mai ok,sa le si scrii,cat timp doar le visezi si nu iubesti si esti iubit...e mai bine sa nu mai faci asemenea "scrisori"..sa le zic asa...

    Apropo,am uitat sa ma prezint,Daniel.

    RăspundețiȘtergere
  19. Vad ca sunteti foarte intrigati. Toti. Unii ca nu stiti cine este misterioasa, altii vad ca si-au dat cu parerea (gresit) si altii au facut analize gramaticale.

    Calm.

    RăspundețiȘtergere
  20. Dude,din nou aceias abordare ca sa.ti raman in "atentie"...Eu nu mi.am dat cu parerea gresit pt ca sincer pe cine ai iubit si te.a iubit?


    Daca e asa facem un sondaj...Cine are dreptate eu..in comentariu de mai sus sau tu in postarea ta...Deal?

    RăspundețiȘtergere
  21. "Love" e ceva banal. Tu de fapt vrei sa scrii despre "magic love", nu stiu daca intelegi ce vreau sa zic, sau "true love".
    Ce scrii tu aici e doar o viziune a ta despre ce poate insemna "dragoste". Pentru fiecare e altceva, oricum, esti putin departe de adevaratul sens al cuvantului/trairii/sentimentul, or whatever.

    2. Nu cred ca ii pasa cuiva pe cine placi tu.

    You Know Who

    RăspundețiȘtergere
  22. You're really good at this :)).You use these lines with all the girls?

    RăspundețiȘtergere