marți, 1 iunie 2010

La multi ani, bebelusilor!

1 Iunie, Ziua Copilului. Si noi ne plictisim prin case... Ce ironie, nu? Bine, nici sa mergi in parc si sa ingheti sau sa te duci in alt parc si sa... nu faci nimic. Trebuie sa recunosc, in pofida spuselor unor amazonisti, actiunea din Under The Dome incepe din pagina 7 (primele 6 sunt cu personaje, multumiri si o harta). Asa ca ce e mai bun decat sa citesti o carte intr-o zi mohorata.

Aseara am terminat si The Mortal Instruments. Poate cam cheesy pentru gustul meu, dar merge. [Jace moare! Jonathan moare! Valentine moare!] Si desi in  aceasta serie actiunea incepe abia din pagina 100, este o serie ce merita citita si este cu MULT mai buna decat Twilait. Noroc ca azi nu am facut pregatire pentru dezbateri ca altfel cred ca muream in drum spre scoala. Avem maine timp berechet.

Parul meu este inca plin de clor (rusine mie) si ma gandesc ca nu am niciun chef sa merg juma' de ora pana la Irina (care ar trebui sa se mute mai inspre Dristor, din moment ce toti stam pe-aici). Uite profa' mea de meditatii! Se muta la doua strazi de mine, ceea ce inseamna ca dupa meditatii pot sa merg oriunde vreau, de la mall, pana in parc (sau acasa, in zilele neplacute). Examenul se apropie cu pasi repezi si... deja incepe sa imi fie frica... daca nu il iau?

Mtv Hits nu ne mai ofera nimic nou... (in afara de MC - Can't be Tamed si Dizzee Rascal - Dirtee Disco), in rest numai prostii. Seriale cu buget redus, show-uri de scandal (foarte interesante, ce-i drept) si cele 20 de canale cu stiri, unde toata lumea se cearta din cauza lui Boc sau din cauza lui Funeriu, ca nu le da profilor destui bani. Atata timp cat nu se ingheata anul, putem sa stam acasa si pana la sfarsitul scolii.

Mtv Movie Awards - Luni. Hosted by Aziz Ansari. Premiile academiilor de film s-au incheiat, acum este momentul sa premiem filmele pe care le iubiti! Avand in vedere ca la absolut fiecare categorie exista Saga Amurg sau Luna Noua... Ma indoiesc ca sunt filmele pe care le iubim.

Asadar, ca o ultima idee de criza, La Multi Ani, copilasilor!!! Si am promis ca voi pune pe blog o fotografie cu un jet. Desigur, nu am specificat ce fel de jet, asa ca multumiti-va cu acesta.

Overwhelmed by joy and happiness,
XOXO

Un comentariu:

  1. Cred ca acele persoane carora le-ai promis ca pui un jet pe blog, nu s-au gandit decat la un jet de apa si nu la un altfel de jet!!!=))Dar daca ai indoieli...:>

    RăspundețiȘtergere