marți, 1 iunie 2010

I can be tamed

Baby, by now you should know
I can't be tamed, I can't be saved
I can't be blamed, I can't, can't
I can't be tamed, I can't be changed
 I can't be saved, I can't be tamed!

Well, that's you, hun. I can be tamed. La 17 ani deja se comporta ca o javra, o curva nenorocita. Fundul meu a luat-o R.A.Z.N.A. Dar sa trecem la lucruri mai... normale, nu la nebuniile mele.

Sushi-ul este foarte bun, dar nu este satios. Fetele de la Wasabi (dupa cum spunea Irina) nu cred ca stiau ca se auto-intituleaza Hrean. Adica... mergi undeva si te intreaba cineva "Din ce formatie faci parte?" "Din Hrean." Minunat, nu?

In legatura cu insensibilitatea mea acum. Da, am recunoscut ca sunt insensibil. Inainte. Dar dupa poll, dupa ce am vazut ca voting-ul este foarte strans... mi-am schimbat parerea. Totusi, nu sunt nici Animus (daca ala o fi baiat), nici Luci (scuze Alexa, sper sa nu ma omori). Si totusi, nu ma chinui sa scriu pe blog, nu fac o tragedie din asta, nu mi se pare un lucru pe care trebuie sa il fac si nici nu ma plang atunci cand scriu. Nu ma deranjeaza daca ma intrerupe cineva si imi pierd ideea. Nu fac cum fac altii. Si in plus, nici nu imi cer scuze de la vizitatorii inexistenti (daca e sa imi cer scuze). Imi cer scuze de la cei care stiu sigur ca o sa imi vada scuzele. Si am si dovezi, la 100viz./zi (saptamana trecuta).

"Orice copil si-ar fi dorit de ziua lui o zi insorita, calda, fara nici un nor pe cer". Pe 18 decembrie, numai soare nu e. Iar in legatura cu 1 Iunie... Poate ca unii copii sunt diferiti si lor le place mai mult ploaia decat soarele. Poate ca sunt mai deprimati/emoizi/tristi si prefera acest lucru. [Asta mi-a amintit de lama mea nenorocita care mi-a facut ce mi-a facut]. Ma indoiesc ca unii vor soarele molesitor care te face sa putrezesti in locul unei ploi racoritoare, cu stropii ei bucalati si luciosi (chiar daca sunt stropi razleti sau o ploaie mocaneasca).

Nesh’art li rak milim, miklat ben hatslalim
Sfarim mesudarim, uven hachadarim
Nesh’art li rak milim, zer shel man’ulim
Elohim, Nesh’art li rak milim
(pentru cei care inca nu stiu sa scuipe)

Am uitat sa spun ca pe blogul meu nu injosesc persoane (bine poate ca o fac, dar o fac fiindca o merita si aceia se stiu; pana nici pe Animus nu l-am injosit :)) ). Dar sa trecem peste aceste evenimente neplacute. Am fost impartit in... 3 parti (din care rezulta ca 20% sunt insensibil). Dar nu vreau sa scriu despre asta aici. O sa apara mai mult ca sigur in alte... parti. Stiu ca mai era ceva, dar am uitat... daca imi amintesc, o sa consemnez indata.

Nu as renunta la C.S. pentru niste vloguri la 2B.S.,
XOXO

5 comentarii:

  1. Vad ca ai ramas cu sechele.
    Vrei sa ne batem in cuvinte si expresii idiomatice, pampalaule? :))
    Oh vai, acum ma voi preface ca lesin online.
    Who gives a damn shit ca tu esti insensibil. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. "Da-da..." - Parazitii - De ziua ta

    Iti dedic intr-un mod sublim aceasta minunata melodie. Da, e pentru tine. :D
    Be happy now, write a new post! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti ca un caine. Raspunzi cand te striga cineva. Devii amuzant.

    RăspundețiȘtergere
  4. Uh, un atentat la glume inteligente. Patetic :)

    RăspundețiȘtergere
  5. PS: Nu mai incerca sa-mi scanezi port-ul.

    RăspundețiȘtergere