joi, 10 iunie 2010

9 o'clock

Visez de cateva saptamani bune metrouri. Sine, peroane, accidente and so on. Ma apuc azi de dimineata sa caut pe net despre "vise cu metrouri". Accidente de metrou: trebuie sa-ti schimbi atitudinea fata de cineva, si asta cat mai repede. Minunat. Candidati? Nu va ingramaditi, faceti o coada civilizata. Promit ca primul loc de la coada sa fie rezervat oricui altcuiva decat dragului de Animus (care nu a venit sa-si ia Fanta de la scoala :( ).

Azi ne-am luat anexa (anexele si nervii). De ce oaaare? Ca secretarele noastre sunt platite sa fie proaste. Ba vor o cerere pe care sa specificam clar cate anexe ne trebuie si pentru ce limba si la ce liceu sustinem proba, ba vor doua cereri, cate una pentru fiecare proba. Ok, nu-i problema, falsificam semnatura. Daaaaar! Ne trebuie si copie dupa certificatul de nastere. Noroc ca aveam unul ca sa imi ridic atestatul de DELF, dar stai! L-a retinut! Acuma nu mai pot sa ma duc sa imi iau atestatul. Stai! Confiujion! Mi-a dat doar o anexa! Mai cer eu una, in timp ce fugeam prin scoala dupa diriga (care nu era in scoala, in ciuda spuselor profesorilor) sa imi dea carnetu' de note, unde mai aveam o copie. Vine secretara si zice cu o dulceata atat de... dulce: "Nu pot sa dau doua anexe cu o singura cerere.". Bine, nu e nicio problema, mai fac o cerere, numai da-mi dracului prima anexa. Trece si Nicolae pe-acolo si ma ia sa ii sterg tabla. Ba!!! Imi astept anexa si tu ma iei sa-ti sterg tabla? Nu ai maini? Nu ai servetele? Nu ai spirt? Pai si-atunci?!? Ma conformez. Ma intorc, aflu ca nu m-a chemat sa imi iau anexele, ma gandesc sa mai fac o cerere si inca o copie la certificatul de nastere si dupa toata harababura asta, ma cheama secretara si imi da cele 2 anexe. Ce. Nununu. Ce? Adica m-ai pus sa mai fac o cerere, o copie si sa mai stau si juma de ora pentru ce? Ca sa completezi 2 foi? Deci, pana la urma, am primit 2 anexe, cu 1 bucata cerere. Romania in zilele noastre.

Dupa ce am stat o ora jumate la secretariatul scolii 88, ne indreptam frumos spre... Institutul Francez Bucuresti. Ne luam (in SFARSIT!) atestatul de B1 (25 de sutimi conteaza!)  si ne indreptam spre chefece. Trecem peste toata faza cu mancatul, ratacirea in drum spre Spiru si ajungem la liceu. Un paznic si doi cocalari raspund prompt la intrebarea noastra: "Putem sa vizitam Spiru?". Raspunsul corect: "Huahm... Spiru nu ie da vizitat, duceti-va mai departe putan si il vedeti da acolo!" "Huhhaa! Astia sunt d-a opta, ba! Huuuhuhu". Dap, specimene si specimene, intr-o fortareata. Uite asa a disparut Spiru de pe lista mea si Scoala Centrala s-a intors glorioasa.

Seara s-a sfarsit cu doua lucruri groaznice. 1. Mi-am luat buletinul (da, dupa 5 luni juma'). 2. Am avut meditatii de la 7 la 9. Obositor de greu.

Maine e serbarea de sfarsit de an, de sfarsit de gimnaziu, de sfarsit de... tot. De maine vom fi absolventi ai scolii 88. Ce fericire. Not.

Pentru ca deja m-am plictisit de secretare, politica si alte chestii secante,
XOXO

7 comentarii:

  1. sau... mai bine te intreb.
    cat cacat poti sa mananci? citeste-o cu o intonatie de intrebare retorica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si acuma te intreb eu pe tine. "Cacat" sau "rahat". Pentru unii aceste cuvinte au o anumita semnificatie. Asadar, alege-ti cu grija termenii:))

    P.S. Am citit-o cu intonatie si suna ca o intrebare destinata tie, dar fie.

    RăspundețiȘtergere
  3. te-am intrebat foarte clar.
    vad ca esti foarte prost.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cacat pot sa mananc si incontinuu, daca vrei, nu e problema (si cred ca si "cacatul" isi va da aprobarea la aceasta situatie).

    Rahat in schimb... ma indoiesc.

    Multumit?

    RăspundețiȘtergere
  5. mihai ,nu sunt eu ala ,app nu cred ca mananci rahat :)

    RăspundețiȘtergere
  6. A, pai stiu ca nu esti Animus. De fapt, am niste banuieli, dar nu le voi expune aici, acum.

    Rahat am spus ca nu mananc.

    Ma bucur ca mai dai pe-aici.

    Raspunsul ramane acelasi ca cel de mai sus. [N.B. Citeste cu atentie, poate nu intelegi vreo litera]

    RăspundețiȘtergere