vineri, 11 iunie 2010

Wet & Slippery

Ce zi. Ce zi! Dupa ce am avut o serbare ca in fiecare an (cu acelasi microfon stricat), cu multe diplome, carti, poze, flori, felicitari, lacrimi, imbratisari, ne-am dat cu totii seama ca suntem absolventii scolii nr. 88 "Mihai Viteazul". Da, am reusit sa trecem peste 8 ani de invatatura si note mari, drame si telenovele, lacrimi si bucurie, dar si peste tristetea ca nu o sa ne mai vedem profesorii zi de zi, profi de care ne-am atasat si de la care am desprins atatea cunostinte.

Am mers sa ne inscriem si pentru probele de bilingv, iar la SC, secretarele au fost adevarate scorpii. Intru eu in secretariat, dupa ce bat politicos la usa si intru usor. O voce groasa si scarboasa incepe sa strige spre mine: "Da' ce faci aici? Te-am chemat eu inauntru? Iesi imediat si o sa te chem eu cand sa vii." Ma rog, dupa vreo 5 minute ma cheama si ma intreaba daca m-am uitat la avizier. "Nu", i-am raspuns eu, crezand ca sunt niste informatii mai utile la acel avizier magic. Nuuu, era data examenului (pe care o vazusem in brosura, acum 3 saptamani) si ora (idem). Nu tu "sa vii cu buletinul", nu tu "nu uita pixul", nimic. Pas.

Dupa premiere, inscriere si toate astea, nu am mers la mall (scuze, Anx, Dina:( ), ci la Cristi acasa, la piscina lui cu jacuzzi, cu Diana si Miruna. Dap, ati pierdut o zi de vineri extraordinara, uda, alunecoasa. De ce? Apa era perfecta pentru "baitza" si hop! inauntru, de indata ce am ajuns. Rectific, de indata ce am infulecat pizza. Apoi, scufundari, zgarieturi, balaceala mare, stropituri, sarituri, tot ce se poate face la o piscina. Inclusiv nelipsita minge de volei care ii muta din loc capul Mirunei. Si din cand in cand, ne mai retrageam la pisicutele de 2 luni care erau ataaaat de dragute. mai ales cele "blonde". Capsunile au avut un sfarsit tragic, dar mai bine sa fie rosu de la capsuni decat de la... altceva. Au zburat multe lucruri peste acea piscina. Ochelari de scufundari, teava de la ochelari, "tamburusul" si multe fructe, ciorapi, rochii...
Rochia este uda. 
Ora 8. "Ar trebui sa iesim sa ne uscam." Nici vorba de asa ceva. Iesim noi sa ne "uscam", dar imediat cineva din spate ne impinge inapoi. Diana decide sa se schimbe, tot tacamul. Miruna pune la cale un plan, sa o aruncam in apa. Esuam. Aducem ochelarii si ii udam rochia, cu forta. Apoi, se preda si sare singura, cu "dedesubturile" ex-uscate. Rochia Mirunei e scufundata, iar eu, eu, dupa ce ma uscasem (relativ) sunt DIN NOU aruncat in apa. Ce am facut sa merit asta? :)) Fetele primesc schimburi de la mama lui Cristi si de la sora lui, Lori. 

Pe drum, un geocacher o vede pe Diana dezbracata, in timp ce facea schimb de haine cu Miruna. In masina. La stop. Alt nud. Ziua se incheie cu o cupa de sampanie, in cinstea absolvirii scolii 88. Sa speram ca si maine va fi o zi cel putin la fel de incitanta ca cea de astazi si sper ca si restul de "non-worlders" sa se alature. A propos, vrea cineva tort? Maine la mine.

Still wet and dreaming about the subway,
XOXO

7 comentarii:

  1. Forta rau :X Tre s`o mai facem odata :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Haide maaai, trebuia sa fie discursul pe care nu l-am avut niciodata. Si stiu ca vreau sa scap de multi, dar de unii stiu ca o sa imi fie dor.

    Asa e. Tre' sa o mai facem odata. Si foarte curand.

    RăspundețiȘtergere
  4. Alooo!!! Unde este sondajul pe care mi l-ai promis???si diana unde apare:))? Nu esti corect! Data viitoare iau aparatul cu mine si va fac la poze numai atunci cand sunteti...DEZBRACATI!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai nu mi-a dat poze si cu Diana. Le tine numai pentru el. Sondaj nu fac, ca deja am scris in post despre cine e vorba :D. Si nu stiu daca iti amintesti, dar nu noi am fost cei DEZBRACATI :>.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce commenturi aiurea ai misule, sa ma cac pe tine

    RăspundețiȘtergere