miercuri, 19 mai 2010

Potential potentially

You’re not livin’ till you’re livin’
Livin’ with me
You’re not winnin’ till you’re winnin’
Winnin’ me
You’re not gettin’ till you’re gettin’
Gettin’ to me
You’re not livin’ till you’re livin’
Living for me!

Incep sa ma obisnuiesc cu faptul ca totul este o mare drama. Din acest motiv, trebuie sa traim momentul si sa ne bucuram de fiecare lucru pe care il facem. Nu conteaza daca reusim sau nu, intentia conteaza. Incepe sa imi placa din ce in ce mai mult scrisul pe blog si simt ca ma eliberez cand scriu. Este my favorite pastime.

Rectific sau completez. Vreau sa nu mai vad scursurile din clasa niciodata, dar nu imi va fi dor de ceilalti, pentru ca ne vom mai intalni. Incepe sa imi placa pana si cacatul umezit al Dramei sau apa care zboara prin clasa. DA, o sa imi fie dor de aceste momente. Dar o sa mai fie multe altele *grin* (si nu, nu ma pilisem ieri. IERI!).

Ce o sa faca Drama, pentru ca mai are doar o luna de stat cu iubi-mic (sau scuze, se intoarce in fiecare week-end)[sau, si mai scuze, nu se mai muta si merge la SC *bigger grin*]? Ce o sa faca fratii Draghici, oare se vor duce la acelasi liceu? (cum sa se desparta Ionut de protectivitatea Oanei si invers?) Ce va face Alexandra cu Spiru? Avem cu totii intrebari acum, mai putin eu.

Poate ca pentru prima oara sunt si eu liber, fara griji. Nu pot sa ma gandesc ca nu intru la Cosbuc (totusi nu creste media de intrare cu 35 de sutimi *grinn*). Tot ce am in cap in acest moment este tabara. Sau mai bine zis taberele! Vreau, vreau si iar vreau! Desigur, tabara cu Radu va fi mult mai interesanta, dar nici de cea de la mare nu e de lepadat. Abia astept tiroliana, pendula, piscina, competitia dintre grupe, serile nesfarsite (sau incheiate in alt pat decat cel care trebuie *huge grin*. Ooo da, de-abia astept sa construim chestii care sa protejeze un ou (eu stiu secretul *m-am pilit grin*) sau orientarea turistica (greu pentru unele care nu au nici un pic de simt de orientare).

De ce sa ne facem noi griji pentru scoala, care e la sfarsit? Mai bine ne facem griji pentru bilingv, pe care inca nu l-am dat si pe care abia astept sa-l dau (presupun ca va fi si la engleza si la franceza ca la DELF; numai ca de 100x mai usor). Abia astept vacanta, sa am timp sa citesc toate cartile pe care vreau sa le citesc si sa fac tot ce am vreu sa fac acuma si nu am avut timp sau am avut meditatii (grr).

Silver queens, Cherry Plums, Everlasting December,
XOXO

Un comentariu: