joi, 20 mai 2010

About a strawberry

Now I've got nothing left to lose
You take your time to choose
I can tell you now without a trace of fear

That my love will be forever
And we'll die, we'll die together
Will I, I will never
Cause our love will be forever

Video-ul o sa apara astazi (Muse - Neutron Star Collision) pe Mtv Base sau Rocks... Incep sa ma plictisesc pe bune la scoala. Nu mai facem nimic in afara de bataile cu cornuri, stropitul (extrem de racoros, dar nu la fel de placut) cu apa care iti ajunge pana in chiloti (asa... sa se umezeasca ceva de acolo, nu?) si statul. Scoala este deja o imagine statica, fara nici un pic de veselie (ma scuzati, am uitat de ranjetul permanent si fals al Dramei). La fizica am descoperit ca daca esti iradiat cu 100 de nu-stiu-ce se provoaca o chestie si te auto-epilezi partial, dar am si gasit o aliteratie simfonica si muzicala (D.D.). Ora de istorie a fost umeda... si dupa chimie am plecat...

Norii de deasupra noastra arata atat de bine. Parca ar fi o prajitura cu visine sau un chec care creste in cuptor, dar la un moment dat se arde si incepe sa se innegreasca. Nu e o problema asta, asteptam ploaia, dar o ploaie mai torentiala, cu picaturi mari de apa rece care sa ne inghete oasele si maduva lor, atat de rece incat sa cerem caldura de la calorifer sau sa imploram pentru o farama de soare care sa ne incalzeasca personalitatile noastre inghetate. Desigur, inca nu ploua, dar cu totii asteapta cu nerabdare o astfel de ploaie - rece (precum unii).

Baciu ne-a fluturat azi tezele si... si... si nimic. A zis ca le desface maine, ca sa fie toti si sa ne mai tina putin pe jar (de parca nu ne-ar fi tinut vreo luna...). Mi-am inceput pledoaria de dezbatere (care tre sa tina 6 minute!!!) si primul paragraf dureaza (la viteza turuit turuitor) un minut juma' *grin*. Cu ce le umplu pe celelalte? Bine, asta e doar la contra. Am scris despre toanele adolescentilor, nesiguranta, angoase, impulsivitate, despre faptul ca sunt usor impresionabili, dar si despre nesabuinta lor. 
As posta un mic fragment, dar dupa aceea cine stie cine il copiaza si se prezinta cu el la dezbatere? *cam imposibil, dar*grin* o sa auziti despre el dupa 1 iunie... Abia asteeept! Nici macar nu stiu la ce scoala e, cu cine concurez, care imi e echipa si la ce ora e. Stiu doar ca sunt vorbitorul 1 si reprezint scoala 88. Si Cosbuc are club de dezbateri in engleza, dar si in romana ( de la ARDOR). Acum ma duc sa imi fac tema la engleza pentru maine, sa mai fac un test de bilingv si sa... sa mai scriu ceva la pledoaria mea de 6 minutee. Yippy Yippy yey!

Well you've got nothing to lose
Except for me and you.
And I love that attitude
When you know I can do,
I'll do better than you.

You've got nothing to prove,
Oh no wait yes you do.
You wear it so well that we think it's true.

You can't stay I want you gone,
For pulling the carpet I was standing on.
Here's the exit, exit, exit...


Your Strawberry Has Just Found Her Chocolate,
Pariu ca iau mai mult decat tine la teza (adica mai mult de 9.30, daca chiar atata e),
Acum chiar te-am mentionat in blog,
Stiu ca e ceva la mijloc, honey-bees,
XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu