luni, 10 mai 2010

WinXP & Daisies

Vad ca unii inapoiati viziteaza frecvent blogul meu. Pana aici totul bine si ok. Dar cand inapoiatii cu XP si Chrome (ca browser) dau comm-uri nasoale, incepe lupta.

Sa stiti ca eu, pe acest blog, barfesc in fiecare post conform celui mai nou comm. "Barfe, barfe, barfe. :( Nu ti-e rusine de tine? Copil trist.". Sa stii ca tristetea mea este coplesitoare. Coplesitoare. Si de asta, daca mai postezi pe-aici chestii nasoale o sa te molipsesti, Animus cu XP si Chrome. "Pe guess who l-ar defini cel mai bine cartea: "perpetuum mobile stupidity"". Si eu, dragul meu Animus, iti recomand ghidul "Perpetuum mobile Blindness & Idiocracy" Cred ca toata lumea, inclusiv tu, este de acord ca ti se potriveste.

Intre timp, ar trebui sa fii multumit ca ti-am dedicat un post, numai tie. Sper ca o sa vezi acest post. Si daca tot intri atat de des aici, invata si tu adresa si scrie-o in casuta, nu te mai duce pe blogul Alexei si apoi la mine. Desigur, poti sa faci si drumul invers.

Astept cu nerabdare alte comentarii nefondate, si nu numai de la tine, Animus.
XOXO

Un comentariu: