miercuri, 12 mai 2010

Kill me now!

A trecut si incredibilul test la matematica, intr-o maniera nu foarte fascinanta. Ce pot sa spun, asteptam cu totii rezultatele, desi stim ca am gresit la subiectul III, 2. Unii la a), altii la b) sau altii (printre care ma numar si eu) la c). Stiu, stiu ca nu era ataaaat de greu, dar asta este...Macar un 9.50.

Impresiile de dupa examen au fost distincte: "Poate iau un 7 si eu" sau "Frate, nu am vazut niciodata atat de multe virgule" sau "Examen facut de tembeli pentru tembeli" sau "Desenul era gresit, nu e corect!". Macar nu o sa mai fie ca dupa tezele cu subiect unic, cand ne gandeam ca ajungem la grupuri scolare sau sa spalam geamuri la negru. Mai ales dupa notele de la romana, care au fost relativ mari...

Abia am venit de la mall si, pot sa spun ca drumul pana acolo a fost extrem de anevoios. De ce? Pai 10 minute cu tramu' sunt mai dure decat cele 100 cu Badea. Am fost impins, atins, pipait (da, PIPAIT!), "mi-a fost rusine sa stau pe un scaun", nu i-am soptit la ureche Irinei si... cam atat. Dar ajungem in mall. La KFC, una si-a varsat Mojitoul pe mine. Si nici macar nu a observat/nu si-a cerut scuze. Dupa cateva minute, un BGS ne-a intrebat daca avem 14 ani. De cati ani parem? De 10??? Deci, da, a fost o calatorie umilitoare si, la sfarsit, ne intalnim si cu profa de engleza, careia ii spunem ca nu venim astazi la ora (suntem preaaa obositi :)))

Aceasta zi umilitoare inca nu s-a terminat. Cine stie ce mai aflu sau cine ma mai pipaie...? Am uitat sa spun ca atunci cand am iesit de la examen a inceput o ploaie foarte... ploioasa si uda. Dar a trecut repejor. Morala acestei zile? Umiliti-l pe Mihai, ca deja nu il mai deranjeaza la cat a fost de umilit (deja)!

In cinstea unei zile umilitoare si a unei Evaluari batjocoritoare,
XOXO

2 comentarii:

  1. Wow, deci "wow". Esti un copil foarte inteligent. Am ramas surprins de capacitatile tale. Scrierile tale imi dau fiori. Esti viitorul acestei natiuni, si spui lucrurile foarte bine. Iar drumul spre mall m-a impresionat cel mai tare. Nu meriti sa fii pipait, tu nu ar trebui sa fii atins, esti ca un monument. Adolescentii ca tine nu ar trebui batjocoriti de un BGS, rusine, rusine, de 3 ori rusine! Asa domnule, fa-i praf! Iar faptul ca ai descoperit ca folosesc ca sistem de operare "XP" e de-a dreptul "jus' wow!". Descoperi multe in felul acesta. Chiar ma uimesti.

    Al tau pentru Totdeauna,

    Animus

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii cat te iubim, nu?

    Din partea intregii echipe,
    Petale de dragoste, Animus!

    RăspundețiȘtergere