duminică, 9 mai 2010

I made it!

I made it! I made it! Da, am gasit blugii negri, doamne ajuta! De fapt, mi-am facut outfitul pentru banchet. Nu spun nimic (verde), dar mie imi plac (verde) si sunt foarte misto (verde).

Ce pot sa zic, AFI este foarte mare si destul de...anormal. Multe magazine, multe locuri, patinoar, chestii noi. Da, mi-a placut, dar raman la mall-ul nostru. Irina o sa se asorteze cu mine, dar marea problema este ca nu am shuzi. Si daca nu vin shuzii la timp, m-am nenorocit.

Bine ca a mai si plouat. De mult nu au mai venit nori de ploaie ca astia. Si ce sa spun, ma bucur. Adica in fiecare zi soare soare soare. Las' sa mai si ploua, ca altfel ne coacem. S-a produs si primul tunet, semn ca a venit vara. Bucuria ne umple sufletele, nu? Ma intreb de ce ne mai cheama la scoala. Si daca mai tre' sa facem aia cu povestirile la franca. Aladinul meu a ajuns prin vreun dulap, prafuit rau...

Horoscopul meu de astazi a fost chiar foarte nereusit, Mu te impotrivi viitorului; este timpul sa iti revendici optimismul pe care l-ai pus deoparte pentru a trata probleme serioase care ti-au necesitat recent atentia. Minunat, nu?

In speranta ca nu voi mai fi maltratat maine,
XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu