duminică, 23 mai 2010

Maxipet Maxidefect

Maxipet, animalele il iubesc. Incearca si tu. Nu nu, reformulam: Maxipet, D. il iubeste! Incearca si tu. Da, am venit de la munte si, dupa o discutie filosofica cu Alexandra, mi-am dat seama ca nici eu nu sunt perfect. Asadar, voi face o lista cu toate defectele mele.

People are all the same
And we only get judged by what we do
Personality reflects name
And if I'm ugly then
So are you
So are you


1. Am un nas foarte mare. Si uleios.
2. Restul fetei este aspru.
3. Am puncte negre si cosuri.
4. Am sprancene prea stufoase.
5. Parul este, de obicei, gras si, deci, groaznic. Nu-i asa ca e de-a dreptul scarbos?
6. Mainile mele sunt urate si reci (in cele mai multe cazuri).
7. Degetele mi se scurteaza.
8. Am colacei.
9. Din laba piciorului imi iese al saselea deget.
10. Genunchii mei trosnesc din 5 in 5 minute.
11. Am pielea sensibila, aspra si am alergii.
12. Sunt insensibil. (la 46% din voturi)
13. Si misogin.
14. Si prefacut. De ce, inca nu am inteles.
15. Si caut perfectiunea, desi stiu ca nu o voi gasi... e prea tarziu.
16. Viata mea este departe de a fi una in roz.
17. Am uitat de voce.
18. Nimeni nu ma mai suporta.
19. Deja sunt copiat, dar nu stiu cine este copia si cine e originalul.
20. Sunt pesimist.
21. Imi plac lucrurile triste.
22. Nu inspir nimic vesel sau bucuros. Sunt cel mai mare conglomerat de ganduri, idei si conceptii triste.
23. In concluzie, sunt o persoana trista, o copie detestabila si arat ca un vagabond.
24. P.Sist Nu am gropite ca altii...

Si nu puteti sa va mintiti, 95% din persoanele care citesc asta sunt de acord cu mine,
XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu