duminică, 23 mai 2010

La 4%

Cabana misterioasa
Noroiul

Prin padurea intunecoasa

Iarba si nori
Norul cel mare
V-am promis fotografii. Dar sa va spun si ce am indurat... Am mers la munte, pentru a sarbatori cea de-a 50-a aniversare a nuntii bunicilor mei. Dar am mers cu Alexandra. La ora 8, ea spune ca ii este somn, ca nu mai poate sa stea. Nici vorba. Ne-am asezat noi la un film si, cand se termina, la 11 noaptea, ii vine Alexandrei cheful de viata. Am inregistrat niste vloguri, ne-am udat paturile, am inghetat pe balcon si...si.... am ascultat-o pe Dina, de la telu' Alexei, cantand Chica-na-na-nini-na. O ora! Da, am innebunit. Era 1 jumate, toti aia din vila sforaiau, noi (mai mult Alexa) topaia de colo-colo, desi o durea capul. Sfanta fecioaraaa. La ora doua, cand in sfarsit i s-a facut si ei somn, ma trage cu tot cu patura pe jos, pune ceasul sa sune la ora 6 si mi-o pune inca o data pe Dina, cantand maneaua aia nenorocita. Injositor. [Am stat in aceeasi camera in care am stat si acum 5 luni. La fel de paraitoare.]

You hit me once
I hit you back
You gave a kick
I gave a slap
You smashed a plate over my head
Then I set fire to our bed
A kick in the teeth is good for some
A kiss with a fist is better than none


A doua zi, cu greu ne-am trezit si am mers la o plimbare. Am mers pe un drum noroios, dar am vazut ca multe lucruri de acum 5 luni au ramas la fel. In imaginea de sus, este cabana parasita de care ne era noua frica, atunci cand venea ceata spre noi. Erau 2 caini care latrau si atunci, eu cu Irina am fugit si am trecut printr-un gard, ca sa scapam. Acuma... am descoperit ca e doar o cabana parasita, neinteresanta.

I'm spinning around
Move out of my way


A fost o excursie interesanta, obositoare si...cu multe amintiri. Mai mult sau mai putin elocvente, mai mult sau mai putin placute, mai mult sau mai putin adecvate. Fotografii am multe, dar acestea sunt doar mostre din fumusetea acelui loc, puritatea lui.

There's so many things we're not,
But with what we have,
I promise you that,
We're marching on.


Pana la o noua aventura si pana la cele 5 cuvinte,
XOXO



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu