vineri, 21 mai 2010

Banchet & Co.

Anx, esti incredibila. Ma faci sa ma simt prost din orice motiv. Acum, ce am mai gasit? Vreau partenera la banchet. Vreau noul album al Aguilerei. Si vreau si sa merg pe planeta cuvintelor (inca astept [stii tu... sms sau apel telefonic]).

Si de unde sa iau partenera de banchet? Aha..am gasit! De pe planeta cuvintelor! Si cand ma gandesc ca vroiam sa dansez pe o singura melodie... Bine, bine, dar nu am cu cine. Dansez singur? E bine si asa :|... sau nu.

Intorcandu-ma la Aguilera, m-am molipsit si eu cu faza de "And if you don't like it fuck you:            _|_ _|_ !!!"

Si singurule lucruri care imi vin in minte cand ma gandesc la banchet sunt: solzii si camasa mov... sorry, babe...

Maine plec la munte si ma intorc duminica... Babe, daca iti vine inspiratia de cuvinte... sms sau apel, ca nu pot sa citesc comm-urile... :)),
XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu