luni, 24 mai 2010

We are one!

Don't know what we're fighting for
Who'd have known we'd fall
A second's too late
Crashed down one foot below the ground
Did you hear the sound
Of a smile that is fading?
When will it go?
When will it stop?
There's a whirlwind in my head
A part of me
Still lives for you
So don't ever forget,

'Cause I belong
I believe
We are one
You and me
But we keep on falling
Into silence
Out of love
Out of time
What will it take
'Till you realize?
'Cause you know it's killing me
To be left unseen

Pentru ca azi invat la geogra si merg la ziua Alinei (la GT). Si pentru ca m-am saturat de ura si ranchiuna impotriva anumitor persoane. Dar si pentru ca imi plac zvonurile nefondate, care te dau pe spate (nu le voi comenta aici, dupa aceea poate chiar sunt adevarate si tot eu pic prost...). Pentru ca m-am saturat sa vad in jurul meu persoane cu masti, care se ascund, isi ascund adevarata fata, doar pentru a... pentru a deveni altcineva.

Mai sunt 2 saptamani, oameni buni! Vreau sa fim impreuna. TOTI! Chiar si cu Melania sau Luci. Ne despart 2 saptamani de o despartire. Asa ca sa nu ne mai certam. Stiu, cer prea mult - o unificare a clasei in 2 saptamani. Dar ar trebui sa fie constiinta noastra. Sa fie impacata, macar ca am facut tot ce am putut, daca nu vom reusi...

Pentru cele 4 procente, si nu numai din acea ipostaza. 4% pentru ce stiu unii, 4% pentru unificare, 4% pentru a ramane impreuna. Astea sunt sansele noastre: 4%

XXOO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu