sâmbătă, 8 mai 2010

Entertainment

I'm not here for your entertainment? You don't really wanna mess with me tonight...
Am fost la "Converse Bazar" azi si am stat 1 ora la coada pentru a intra. Ce pot sa zic, cam ciudat...coada la magazin de conversi. Dar da, merita. Sunt niste preturi fantastice si totul este original. Desigur, nu am putut sa plec cu mana goala si mi-am luat doua tricouri, o pereche de "shuzi" si una de pantaloni (toate verzi). Dupa ce am iesit din acea imbulzeala, am ajuns la Alina, unde am fost torturat.

Totul a inceput de la inghetata. Am preparat inghetata home-made si apoi am chemat-o pe Diana. Inainte de a veni, am mancat cartofi prajiti, eu doar cu branza, Alina - "cartofi à la fondu d'Alina" (da, fondue fara "u"). A venit Diana si am fost pus la cratita - clatite. Prima oara, cu o luna in urma, tentativa mea de a face clatite a esuat. Lamentabil. Si m-am gandit sa mai incerc o data. Am preparat "Les crêpes éshéqués de Michel". A iesit o varza. Dar vine Diana si salveaza situatia. Pune Lipton praf in clatite. Da, nu a salvat situatia deloc. Apoi a pus si cafea. Clatitele mele faimoase s-au dus la gunoi.

Adevar si Provocare. A durat vreo 5 minute, apoi muzica youtubista. Cand am ajuns undeva la Bottle Pop, am scos si niste obiecte de vestimentatie din dulapul Alinei. Si aceste 2 sado-maso, Diana si Alina, m-au legat de un scaun, cu niste esarfe. OK, nimic interesant. Dar cand au scos schotchul si m-au legat la gura, maini si picioare... O maa gaa! Ce fac astea? Am cerut ajutor de la Dina (ma rog, Alina) dar nimic. Am scuipat o gura de apa pe Alina si atunci a inceput calvarul. Muscaturi, trosnituri de degete, legaturi bine stranse. Am stat o ora si un sfert legat de un scaun cu toate membrele. Salivam, eram ud, dar cui i-a pasat?

Momentan sunt bine, in casuta mea, si nimeni nu vrea sa ma asasineze sau sa abuzeze de mine (:))) asa ca ma duc sa ma odihnesc. Plus, cine merge maine la AFI sa imi iau blugi negri (din aia care nu se gasesc pe google)?

Imbracat, spre deosebire de azi de dimineata,
XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu