vineri, 21 mai 2010

Good Stuff!

Am observat ca primesc (poate din cauza freneziei de comenturi) multe comm-uri dragute. Intuiesc eu de la cine vin, dar...nu se accepta greseli, pisiloi. Ma bucur ca imi cititi blogul si vreau sa il fac ca o pagina de web in care sa va regasiti, sa gasiti cele mai noi evenimente, dar sa va si distrati, la fel de mult cum o fac eu. Daca tot umblam toata ziua cat e ea de lunga pe gloriosul si fantasticul web, in cautare de ceva "ceva", de ce sa nu imbinam utilul cu placutul? Puteti citi, dupa cum ati vazut in ultimele 2 luni, o retrospectiva a ceea ce s-a intamplat pe parcursul unei zile sau fragmente din viata mea privata si dezvaluita.

Tell me all your wishes
I am here to make them true, don't wonder
You don't have to rub a lamp
'Cause I'll take care of you

Va multumesc ca ati fost alaturi de mine inca de la inceput (cand nu aveam niciun comment si scriam pentru Anx si Alina), dar apoi m-am extins si, asa am ajuns la acest numar de vizitatori. Asadar, acesta este un post de multumire, o multumire ca mi-ati fost alaturi. Trebuie in acest post sa ii spun La Multi Ani! Alinei, dar si celorlalti care mai sunt Constantin sau Elena sau ce-stiu-eu-cum.


My new resolution is to trust you
My business to love you until you've had it
I'm not gonna miss out on the good stuff
The grass is much greener with us on it!

Si da, am innebunit, dar m-am indragosit de... ultimul vers. E pur si simplu bestial. BESTIAL!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu