vineri, 21 mai 2010

3 words. Sorry, 5 words.

I know you can't stay, so I won't be waiting, anticipating for the fall.
We had our time, baby, so I won't be waiting, anticipating for the call.
 Turn it up, turn it up for the people that say "we're moving on and we'll be okay".

Si totusi, eu nu pot sa trec peste acest lucru. De ce? Iti este greu sa rostesti 21 de litere? Sau 5 cuvinte? Uitandu-te in ochii mei, privindu-ma fara ascunzisuri? E greu, nu? Ei bine, cred ca Anx e deja satula de aceasta poveste, pe care i-am marturisit-o timp de 2 ore. Esti sacaita de asta, nu? Mie inca nu mi-a ajuns. Si nu o sa ma opresc pana nu primesc acele cuvinte. No, sir!

Pentru tot ce mi-ai facut, pentru tot ce ai primit de la mine (si aici cred ca intelegi ca ma refer la chimie, fizica si ce mai vrei tu [sau ce mai stii]), pentru toate astea, vroiam doar una din cele doua variante. Una! Ei bine, cand am iesit din mall, am vazut-o pe mama ta si am inteles ca trebuie sa ti le cer pe ambele. Ambele! E greu sa spui un simplu multumesc si un simplu (ma rog, din trei cuvinte, tot simplu) imi pare rau? Cu un "si" intre ele? E atat de greu sa faci acest lucru?

Now all I want is just my stuff back
Do you get that?
Let me repeat that
I want my stuff back!
You can send it in a box
I don't care just drop it off!

Si stii? Ma simt pur si simplu violat. De ce? Unicitatea mea nu mai exista, caldura mea perpetuua a disparut si... si mi se scurteaza degetele. Ma simt nu numai copiat, ci si recreat, intr-o forma mult mai buna, mai noua si mai evoluata. Singura lucru care probabil nu a fost clonat este mintea. Mintea mea, oricat de bolnava ar fi ea, cu gandurile mele, oricat de perverse ar fi ele, cunostintele mele, oricat de limitate ar fi ele. Au ramas la mine! Doar pentru mine!

Deci doua aspecte importante ale acestui post. Bine, trei. Primul. Mi s-a schimbat starea de spirit de azi de dimineata cand le multumeam tuturor. Acum vreau si eu o multumire. S-a schimbat imediat dupa ce Anx si-a varsat Caramel Frappuccino-ul pe pantaloni. Al doilea. Inca vreau cele 5 cuvinte, oricum ar fi ele spuse: comment, sms, fata in fata sau telefon (asta daca ti-e frica de mine, ceea ce cred ca nu este cazul). Al treilea. Imi simt unicitatea violata si nu mai vreau sa fiu copiat. Si sper sa vada si Drama Lover-ul acest lucru...

Astept cele 5 cuvinte magice, ca sa pot sa imi continui si eu viata in pace, fara aceasta grija secatuitoare,
Remember - The grass is much greener with us on it!
XOXO

Un comentariu:

  1. Nu m-ai sacait.Hai sa facem o organizatie say these words.But you seriously NEED to move on.Nu o sa zica:-JIn alte ordine de idei,vreau sa scriu DARR sunt prea ocupata sa dansez pe "Dirty".Btwe i-am zis lu mama peripetia si face:aaa,doar atat?am zis ca mor.

    RăspundețiȘtergere