sâmbătă, 8 mai 2010

Converse era

Whaaa. S-a deschis un nou magazin plin ochi de Conversi. Si vreau sa il vad. Desigur, de asta merg azi acolo, iar apoi, voi trece la cratita. La cratita Alinei, fiindca vreau sa prajesc cartofi, sa fac clatite si sa... incalzesc copanele. Desigur, pe blog s-a creat o agitatie serioasa, care a degenerat putin. Ce-i drept, macar am aflat misterul cu "fiule".

Mi-am updatat profilul de google si, am observat ca la acele intrebari era si unele putin mai ciudate. Desigur, intrebarile nu era nici pe departe mai ciudate decat exemplele. "Ceva ce nu pot găsi utilizând Google" si exemple: "paradisul, iubirea, Atlantida, aeronava Oceanic 815, mesaje spam". Eu m-am limitat la "blugi negrii (care au devenit un calvar), Triunghiul Bermudelor si adevarul". Din pacate, nu stiam ca mancatul de chipsuri si salsa este o putere supranaturala...

Astazi este o zi linistita. Scuze, am uitat ca m-am trezit la 8 din cauza unei bormasine si cand am reusit sa inchid un ochi: Alina - tarrrrrrr! Asa ca nu am dormit deloc si nici nu am baut cafea. Nici macar nu am mancat. Deci se prevede o zi foarte frumoasa, calma... Desi, ma gandesc, oare Skaterii sunt mai buni decat Conversii? Sunt mai confortabili, dar.

Trebuie neaparat sa ascult niste LL, altfel nu imi incep ziua bine. Peste vreo 4-5 zile avem examenul la mate, ceea ce e nasol. Stiu ca daca nu ma concentrez pot sa gresesc si poate ca de asta imi este atat de frica. Dupa ce am vazut brosura si dupa ce am vorbit cu cativa prieteni, Cosbuc nu mai este atat de 100% liceul la care ma duc. Incep sa ma gandesc la Lazar (desi nu are nici macar intensiv) sau la SC, pentru bilingv. Ma gandesc cu groaza ca se apropie tot. EN la mate, teza la mate, teza la geogra, rezultatele, bilingvul ("bilingvele"), rezultatele si in sfarsit, completarea fisei. Apoi sfarsitul.

Ma bucur, ma intristez. Pana la urma este un amalgam de sentimente si nu stiu sa le diferentiez. Incep de acum sa imi cer scuze tuturor pentru ce le-am facut de-a lungul acestor 11/8/4 ani. Mie, ca nu am putut sa ma duc mai sus, Alinei pentru certurile saptamanale, Ancai pentru replicile replicilor ei, Dianei pentru piept-dezgolit si "flat-chested", Dinei pentru conflictele conflicuale si alte certuri puerile, lui Dragu pentru ca nu i-am lasat cale libera inca de la inceput, Irinei pentru LoTR si Leggie, frumoasa din padurea adormita si nunta de la gradinita, Mirunei pentru ca am parasit-o la un moment dat, Alexei pentru ca nu am stiut sa ne mentinem prietenia, dar si celorlalti ca nu i-am bagat in seama, i-am subestimat sau i-am invidiat. Stiu ca unii ma vor uita, dar sper ca ceilalti sa aibe amintiri frumoase cu mine. Mai avem o luna. Hold on tight!

Imbracat pe jumatate cu tricoul si doar cu un picior in blugi,
XOXO

3 comentarii:

  1. Barfe, barfe, barfe. :(
    Nu ti-e rusine de tine? Copil trist.

    Animus

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai nevoie de ochelari? :)) Unde vezi tu ca GW a barfit? A vorbit despre conversi, profilul lui, licee si si-a cerut scuze colegilor... Chiar nu ai nimic mai bun de facut? Iti recomand cu caldura niste ochelari... cu dioptrii serioase... Asa ca, te rog, citeste mai bine mai intai si apoi "abereaza" :)).

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce e Animus? Iti place prea mult acest post? Sau astepti un comentariu de care sa te legi?

    Hugs & Kisses,
    Nimfus

    RăspundețiȘtergere