vineri, 7 mai 2010

En garde!

Come on over, come on over baby... Stiu ca vrei Dinusori sau Draguleti...dar ma gandesc cateodata... Ce bine ar fi fost daca am fi avut un ziar al scolii...

Probabil ai fi fost pe prima pagina...si acum nu vreau sa te critic, dar din cauza draguletilor, ai scazut in preferinte... Exact cum a scazut si numele Emma in topuri, fiind inlocuit de Isabella. Dar stai linistita, te pricepi sa te intorci in preferintele publicului. Chiar o faci cu mare usurinta. Vreau sa iti urez succes pentru paginile 2,3,4 si 5. O sa le umpli.

Dar sa ne intoarcem la ale noastre. Mi-au venit cartile care trebuiau sa vina pe 7 Iunie. Am vorbit pe mess de mi-au iesit falangele din incheietura... Desigur, abordam si noi subiecte elevate. Cum ar fi: la mate/info bilingv franca e 8.97 la SC, e bine de stiut...poate il trec pe 2; mergem toti la Sava fiindca suntem genii iluminate.

Titlul este o amenintare la adresa mea, deoarece stiu ca o sa vina un val de... acuzatii. Nu-i asa, iubirilor? La un post anterior am primit niste comentarii hilare chiar. "Pai cred ca tu ar trebui sa te duci sa plangi acolo. Vrei si o lama? Una frumoasa, stralucitoare, ascutita...otel inoxidabil. Perfecta pentru tine... Nu?" sau "Guess Who ar trebui sa puna eticheta pe blog :”ATENTIEEEE! OLIGOFREN PE BLOOOG!” si gata pentru ca rabdarea lui e din ce in ce mai limitata, in proportie inversa cu agresivitatea". Desigur, nu vreau sa aprind sau sa atat certuri.

Iti cer scuze pentru comentariile de la acelasi post, care au avut referire la tine, hun, dar asta e viata. Cruda.
XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu