marți, 4 mai 2010

100

Ei bine, am ajuns si la asta. 100 de posturi, probabil de 100 de ori mai multi vizitatori (de la inceput, desigur).

Am trecut prin denumirea partilor corporale, drame lacrimogene, Teatrul cu toata munca si chinul lui, acadele din zahar si apa, recomandari de carte, fotografii inspirate, videoclipuri in exclusivitate, Gaga, hot stuff si toate posturile mai mult sau mai putin "fierbinti", imbratisari electronice, dar si pe viu, dragoste si cum te abureste aceasta, fotografii cu mine pe parcursul vietii [fiindca am 99 de ani si un baston, dar voi nu stiti asta], numere idioate si interpretari... ciudate, zile de primavara cu corcoduse si soare, poezii (de fapt, una singura [pana acum] despre Alexa), fragmente interpretate gresit sau care au adus bucurie, raceala crunta (desi daca ma gandesc bine am fost de 2 ori racit, deci raceli), despre cum viata mea (si de fapt a noastra tuturor) este de rahat si nu putem face nimic impotriva acestui lucru, despre optimism si pesimism, Yin si Yang, minciuni, inscrieri, tabere, caldura dogoratoare de vara, dar si despre week-end-urile frumoase, petrecute impreuna.

Asta au insemnat pentru mine cele 100 de posturi si, avand in vedere ca am promis party, sa vina party-ul!!! Ma bucur ca am ajuns la acest numar si, in speranta ca asta inseamna numai experienta castigata, sa mai vina inca 100 ca astea. Asadar, la cat mai multe posturi, dar nu numai mie, ci si blogger-ilor activi: Arina, Alexa, Vlad, Vali, Dina, Ana, Teo (si cine se mai simte). Succes tuturor si... sa bloggerim!

De la Guess Who, Expiratul, Dem, Sel, Gom, Mile si Cy sau orice alt pseudonim,
XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu