miercuri, 5 mai 2010

F.U.C.K

Am vazut, am inteles. Nu costum banchet. Dar ce? Am cautat azi blugi negri. Am gasit blugi negri. Cand am vrut sa vad daca pot sa ii comand, pauza. NU SE POT LIVRA IN ROMANIA! Fuuuuuuuck! Toate planurile mele deja puse la punct se ruinasera. Plus ca imi gasisem si camasa ideala. Dar, avand in vedere ca e de la aceeelasi magazin, ramane acolo.

Mai devreme am mancat cascaval cu paine prajita si acuma imi vine sa vomit. De ce am mancat? Am vazut o reclama la tv si mi s-a parut o idee foarte buna. Nu a fost. Ma plictisesc avand in vedere ca azi intram la 2. Si ma gandesc cu groaza cand imi voi lua "tinuta" de banchet. Totusi, nu ar trebui sa ma ingrijorez avand in vedere faptul ca nimeni (in afara de MM) nu si-a luat nimic. Unde sunt rochiile? Arina? Irina? Diana?

As vrea sa stau acasa sa dorm, dar deja ma plictisesc de moarte. Si mobilul meu s-a infstat de la al Irinei: intra pe net din proprie initiativa (ce-i drept, are o personalitate puternica) si asa imi creste mie factura. Sa vedem ce noutati are scoala pentru noi astazi... Certuri? Discutii aprinse in contradictoriu? Paruieli? Lacrimi? Nu-i asa ca se poate intampla orice? Can't wait...
Btw, F.U.C.K. = "Found Under Carnal Knowledge"

De la Expiratul vostru preferat,
XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu