miercuri, 28 aprilie 2010

Perfect

O discutie cu Anx m-a iluminat despre ceea ce ar trebui sa fiu in viata, ceea ce imi doresc cu disperare: sa fiu ginecolog. De ce? Pai am discutat si asta: ca sa bag mana in locuri si sa pipai lucruri moi si umede. Tot din discutia cu Anx am aflat ca o rama poate intra in ea, pentru a o face mai umeda. Nu, Anx?

Ce am mai facut azi la scoala? Ne-am plictisit. Tipic. Au fost discutii insangerate aplanate pe moment de partea feminina numaita "te iubesc". Au fost picturi hairale cu verde, albastru si rosu. Au fost certuri pe locurile din banci. Au fost copii care se purtau ca niste copii - prosteste. Au fost absentari de la datoria nationala de a fi prezent la ore. Au fost definitii civice pentru patriotism - respectul permanent si dragostea neconditionata fata de tara...

Desi numai Anx stie despre ce este vorba, noua mea pasiune:

Hoy voy a seducirte
sin darme cuenta sin darme cuenta.
Te robare un suspiro
aunque sea el motivo de mi delirio.
No se que va a pasar cuándo será
cuánto tiempo tendre que esperar
para que me enciendas la chispa que me hace explotar.


Restul, daca dati pe google traducere...e posibil sa aveti (din nou) opinii gresite, asa ca intrebati sursa. Apropo, de atunci de la tine ma obsedeaza, ma urmareste.

Hmm... cam atat pe ziua de azi, cu toate ca mai aveam ceva de zis. Memoria ma lasa (de la Alzheimer) si incep sa tremur din ce in ce mai rau, mai ales cu mainile (de la Parkinson, nu Alexa?)

Din afara sferei de iubire oarba, bandajata si sangeranda,
XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu