sâmbătă, 25 septembrie 2010

We did it, Romania!


Mergeam frumusel, inghesuiti la produs... pe Centura.
Nu toata lumea era cuminte...


Dupa 5 ore de curatat sticle, hartii, fiare, fire, sticle, borcane, 'muci' de tigara si cauciucuri, am inceput sa ne dam bine pe langa tiristi. Si cam trei sferturi ne-au claxonat sau ne-au facut cu mana.

Incepem cu prezentarile: Ilinca, 'The Bottle Digger' (aka Bottle Raider, cu pistolul in mana, gata sa o impuste pe Ileana), Ileana, 'Fata cu Borcanul', Ali, 'Fata cu pachetele de tigari si cadourile de... mai multe feluri' (dar in special 'muci' de tigara si KENT).

Apare in aceasta imagine si 'Tragatorul de cabluri' (aka "Omul care a incercat sa zboare, dar i s-au rupt manusile")[aka Curva Suprema, care voia toti tractoristii, bucurestenii, constantenii, ilfovenii, dar mai ales tiristii]{da, eu}. Si mama Ilincai, care ne-a ajutat sa adunam cat mai multe pachete de tigari. Mai sus este si mama 'Alexandrei', care si-a dus sarcina la bun sfarsit, spre deosebire de altii din familie:D.

Avem aici si un mini-bus, si pe Bottle Raider, Lil' Emo si Fata-Borcan. Numai noi stim cate forme se pot face din cauciuc (:>), cate pachete de KENT am gasit (~75), Marlboro - 10, Virginia Slims, Dunhill (negru) si Vogue mov (parfum de 'ballade dans le parc') numai cate un exemplar. Am scos din pamant cablurile care... alimentau ele ceva. Am gasit un parbriz. Am gasit multe chestii ciudate. Ambalaje, folii, componente ale unor masini (pesemne ca a fost un accident), ziare de pe vremea lui Ceausescu (care se pastreaza), sticle de toate felurile, marimile, culorile posibile, unele goale, altele umplute cu fel de fel de lichide (mentionez ca pe unele le-am deschis, mirosit si mirosul era in concordanta cu culoarea, adica galben).

Am avut parte de o omida mare, colorata si posibil otravitoare, intr-o rapa unde am gasit si o plasa cu apa statuta care semana cu uleiul, dar care s-a dovedit a fi inofensiva.

Fluturii erau putini, dar erau verzi (semn ca si ei sunt eco-friendly) si nefricosi.

Ce am vrut noi sa facem astazi nu a fost sa curatam Romania de gunoaie, fiindca gunoaie vor fi mereu. Am vrut sa tragem un semnal de alarma, aratandu-le altora ca trebuie sa pastram natura, nu sa o degradam, aruncand sticle care nu sunt bio-degradabile pe jos. Am vrut sa facem oamenii constienti de ceea ce inseamna natura pentru noi, pentru oameni si cat de mult avem nevoie de ea. Sper ca destui au inteles mesajul si sper ca si anul viitor sa ne distram la fel de mult facandu-le cu mana celor din TIR-uri.

Un comentariu:

  1. Yay, yay! We did iiiit!!! Traiasca baloanele colorate si pixurile albastre si negre si tractoristii si miile de manusi de la mama Ilincai!! Am mai gasit o omida din aia prin rapa mai tarziu, dar nu era ASA de mare, de am crezut noi ca era un sarpe :))

    Vogue ROZ! Ca Antoneta! Si ai uitat de Winchester si si siiii ... sa mentionezi ca printr-o statistica riguroasa am inteles ca intreaga clientela a celui mai murdar job de pe centura (la figurat, de data asta, yes, I know) fumeaza Kent in asteptarea placerilor tractoristice si adunarea banilor. (Pestele fiind, normal, Mihai, asa cum am constatat in autobuz cand eu scoteam capul pe geam si faceam cu mana si urlam "Mojna!", cand nu ma mai baga grupul in seama si ma plictiseam)

    Pe Mihai l-au claxonat cele mai multe camioane si, mai ales, tiruri, dar cand ne-am dat drumul Ilinca si cu mine la plete, apai atunci Mihai si balonul lui galben n-au mai rezistat nici o clipa :))

    Dragut post :D Sunt absolut penale si geniale pozele!!!!! Vaaaai!!!

    RăspundețiȘtergere