luni, 6 septembrie 2010

Leapsa (V)

50 things you want in girl/guy.
Wow. Chiar nu ma asteptam la o asa leapsa. Si tocmai de la Ondine. Dar, ne supunem.

1. Sa fie sincera. Fara masti, minciuni si restul pachetului.
2. Sa fie naturala. Nu suport machiajul.
3. Ok, machiaj. Daca e, sa nu fie mult, prost, intins... sa nu aibe o fata incarcata de fond de ten, ruj si mascara.
4. Sa stie ca nu suport hartia igienica infipta in anumite locuri la fel cum nu suport castravetii pentru baieti.
5. Sa ii placa sa schieze. Foarte mult. Si daca nu stie, macar sa vrea.
6. Sa citeasca mult si sa avem domenii de lectura comune. Nu eu sa citesc despre nu-stiu-ce fictiune si ea sa citeasca despre Little Pet Shop sau Barbie pe hartie.
7. Sa nu ii placa rozul. Deloc. Sa nu se imbrace cu roz.
8. Sa poarte haine care sa imi placa si mie, iar tocurile si fustele scurte pentru cine nu trebuie... nu trebuie sa fie.
9. ‚One, two, three, not only you and me...’ Nu mai continui. ‚You and me... A three... A four, on the floor’.
10. Par. Sa aibe par. Si sa fie moale. Si sa se spele pe cap.
11. Sa nu fie shopaholic in fiecare zi.
12. Sa nu fie cicalitoare. Nu-ti place ce fac? Spune-mi si a doua oara poate nu se va mai intampla. Cu cat ma pisezi mai mult, cu atat ma incapatanez si eu mai mult.
13. Sa fie intelegatoare.
14. Sa avem arii de interes comune.
15. Sa fie o persoana sociabila, dar nu sa aibe 1000 de persoane in lista de mess (dintre care 500 nu le cunoaste), 4259 de cereri de imprietenire pe FataBuci si 9452 pe hi5.
16. Sa urasca Facebook-ul si Hi5-ul. Din tot sufletul. Sa faca parte din grupul de Anti-Facebook.
17. Sa fie ecologista. Oricat de putin, dar sa fie.
18. Sa nu fie batausa. Nici cat fighter.
19. Sa stie sa isi sustina punctul de vedere.
20. Chiar ma gandesc care este primul/prima pe lista mea de urat. Facebook sau... Iiiiiinnaaaa? Da, cred ca Inna castiga detasat. Asadar, sa o urasca pe Inna. Si pe Basescu, ca e un dictator!
21. Sa nu fumeze, fiindca unei domnisoare, oricat de in varsta ar fi ea, cand o vezi cu tigara in gura si pufaind mai rau ca un barbat in floarea varstei, ii piere orice aer de domnisoara.
22. Sa nu aibe fite care sa ii iasa pe nas, urechi, gura, papilele gustative, etc.
23. Sa fie o gurmanda si sa stie sa gateasca. Bun. Nu lapte cu fulgi.
24. Sa nu fie o plangacioasa. Adica sa aiba curajul, cel putin, sa sara dintr-un copac de 12m. Cel putin. Si sa nu se planga de lucruri puerile. Cum ar fi... o unghie rupta.
25. Urasc cliseele. Nu e mai bine ceva mai original, chiar daca nu are acelasi impact? [Prietenii stiu de ce.]
26. Detest persoanele care nu stiu sa scrie romaneste. Nu exista ‚knd’, ‚nush’, ‚ubire’ si ‚shmek’ nu exista in DOOM/DEX/orice alt dictionar. Plus gramatica, care e de baza. Desigur, corect este: ‚Eu are multe prieteniii pe Feisbuc.’
27. Pitiponceala ma seaca. Nu suport nici pantalonii super-mega-ultra stransi de corp, cand nu ai un corp care sa permita asa ceva.
28. „Ptiu! Faaa! Da-te de-acolo ca ta scuip!” Nup, nu imi place asa ceva.
29. Nu imi plac persoanele care nu respecta alte persoane. Inclusiv parintii, care sunt cele mai respectabile persoane din lume.
30. Oamenii care vorbesc mult si prost ma sperie.
31. Sa nu fie o manelista inflacarata... House si minimalele fac parte din aceeasi categorie.
32. Sa nu isi schimbe iubitii ca pe sosete. Nu vreau sa fiu o soseta. Nu imi place ideea asta...
33. Parul meu e al meu. Daca vrei ceva cu el... mai bine nu vrei.
34. Cu cat te bagi mai mult pe gatul meu, cu atat esti mai respinsa.
35. Prietenii comuni sunt cei mai buni. Daca nu... mai greu.
36. Gelozia e naspa. Adica... sunt eu, am si prietene tipe.
37. Posesivitatea e la fel ca si gelozia. Nu sunt proprietatea ta, papusa. Atata timp cat nu ma vezi lingandu-ma cu alta, inseamna ca nu sunt cu ea.
38. Sa iesi si cu alti oameni si sa vorbesti cu ei, nu sa stai intr-un colt, taindu-te cu lama pe care ti-am daruit-o cadou [din otel inoxidabil, cu dedicatie speciala si poate cu initiala mea gravata].
39. Invatatul nu o parea interesant. Dar e necesar. Totusi... nu vrei sa ramai o repetenta, nu?
40. Uraaasc ochelarii de soare. Nu imi plac. Pur si simplu. De ce? Sunt foarte ok sa porti niste ochelari atunci cand este soare afara. Dar cand e innorat, esti intr-o incapere, mananci ceva, esti masina, etc. De ce iti trebuie ochelarii aia nenorociti? Sunt naspa si punct. Totusi, imi plac ochelarii albastrii si grosi si dreptunghiulari de vedere. [Anx cunoaste...]
41. Tone de parfum ca sa dai si la altii? Nope, honey. Plus ca trebuie sa aibe un miros care sa imi incante nasucul.
42. Sa aibe un simt al umorului dezvoltat, dar sa nu rada sa cutremure toti peretii.
43. Valentine’s Day sucks. Mai bine mananci o vita iute-iute-iute-iute [...] cu 350 de grame de ardei iute din cele 400 de grame, greutate totala.
44. Iubesc Luna. Nimeni si nimic nu ma va putea opri sa o iubesc in continuare. Ploaia e pe locul 2, desi ploaia este cel mai minunat lucru din lume. Luna si ploaia, ambele noaptea... o priveliste delicioasa.
45. Nu pot sa vorbesc doar despre un lucru. Vreau pe cineva cu care sa pot vorbi mult si despre orice. Merge si varianta mult si despre nimic.
46. Superficialitatea este prea mult pentru mine. Have it and I can’t handle you.
47. Mainile sa fie reci. Foarte reci. [Prietenii stiu de ce.(editia 2)]
48. Sa fie Omegleista. Sau nu.=))
49. Copiatul poate fi ca un ciocan. Si da, poate sa sparga tot. [Ma refer la copiat in viata sociala, nu la scoala. Copiat poate insemna un format de blog, haine, tunsoare, machiaj..., comportament, idei, etc.]

Si ultimaaa...

50. Cand sunt in perioada mea de depresie grava [perioada scurta, dar care se intampla foarte des] ori ma lasi dracului in pace, ori ma ajuti... fara sa pui aceeasi intrebare: „Da’ ce ai?”.



P.S. 51. Nu imi spune ca sunt insensibil. Fac urat. Plus... a fost demonstrat ‚blogologic’.

Pasez aceasta leapsa minunata tuturor celor care au un blog activ.

Un comentariu:

  1. Pentru ca esti un obsedat care nu s-a putut abtine sa nu-mi faca in necaz pana la capat, laudandu-se cu un aparat pe care nu l-a adus cu el (blasfemia suprema: sa ai un aparat superb si sa nu-l iei in vacante), meriti un pic de "na ca pot si eu"
    N-are douaj' de "megapisici" (ca sa-mi citez o prietena), n-are apertura, n-are obiective schimbabile sau posibilitatea sa-i atasezi unu de 10 centimetri, are optiuni manuale cat sa nu poti sa zici ca n-are, n-am la el trepied, abia daca am o husa. Il cunosti, pentru ca eu il aduc in vacante:|
    Si totusi indraznesc sa ma pun cu tine.
    N-o fi clara la crater sau albastra, dar e luna.

    http://i51.tinypic.com/2r5sr69.jpg

    Si cu ocazia prilejului am descoperit ca stelele ies in poza. Poate la douaj' de magapisici se oftica si nu ies, dar la mine au vrut. Doar ca de la poluare, erau putine. Dar la anu' daca ne vedem in acelasi loc si aceeasi perioada, pe campul ala mare si plin de stele am sa-ti si demonstrez.

    RăspundețiȘtergere