marți, 7 septembrie 2010

Leapsa (VI)

99 things about ME.

Inca o leapsa misterioasa de la Ondine. Incepi sa ma infricosezi… ce mai scoti de data aceasta?

1. Jumatate din cei care imi citesc blogul nu stiu cum ma cheama. Eu sunt Mihai, incantat de cunostinta!
2. Nu stiu daca ati observant, dar am blog. Chiar trei, dar numai asta e dezvaluibil.
3. Misterios, nu? Uuuuuh… Iubesc misterul.
4. ‘Love me or love me not’. I’ll still be here, my mistresses.
5. Sunt a 9-a. Cat de tare poate sa fie asta?
6. La Cosbuc. Si mai tare, nu?
7. Am absolvit 88-ul. Asta nu e tare. Deloc.
8. Sunt narcissist. Ah, iubesc pana si cuvantul asta…
9. Am fost cu paragliding-ul de pe cel mai inalt varf din care se face paragliding din lume. Genius.
10. Am sarit din multe locuri, cum ar fi un copac de 12 metri.
11. Sau de pe o trambulina de 5 metri. ‘Eu sunt trambulina de 5 metri. Cinci metri douazeci. Si apa are 4. :>’
12. Am parul mediu. De acum un an.
13. Sunt un specimen. Sunt castaniu. Si nu pot sa spun ca ii urasc pe cei blonzi (no offense, Cristi:D), fiindca si eu am fost blond pana la 5 ani. Ce ironie, nu?
14. Am colacei, dar nu am fund.
15. Si o fata naspa.
16. Si parul nu imi sta de nicio culoare, dar asta e.
17. Iubesc schiatul. Il ador. Il venerez. Si vreau un  costum nou si colorat.
18. Illuminati mi se par interesanti. Putin exagerati, dar incitanti.
19. Si am un ghiozdan cu simbolul lor. Cool, ha?
20. Cateodata am depresii grave.
21. De obicei sunt prea vesel.
22. Sau nebun.
23. Niciodata un om normal. De-asta URASC Cola in oricare forma a ei (Light, Zero, Pepsi, Twist, Rahat cu taurina sau Voma neagra). Se foloseste numai pentru desfundat WC-uri si spalat geamuri.
24. Il urasc pe Michael Jackson. Cat de tare poate fi asta? E M.O.R.T.! Seriously, guys…
25. Cand eram la gradinita, m-am casatorit.
26. Tot la gradinita, m-am imbracat in fulg de nea si am lesinat.
27. ‘I pray the pain will take my lifeee….’ Cine ghicieste castiga 100 de puncte!
28. E greu sa mergi cu Alexandra 3 ore cu masina. Incepe sa spuna ca ‘Miruna e… FRUMOAAAAASA…’
29. Sunt o persoana plictisitoare. Rareori amuzanta. Si plictisitoare din nou.
30. Ondine… te impusc, chiar daca nu am permis de port-rahat.
31. Citesc. Fenomenal, asa-i? Carti din-alea groase… cu muuulte pagini. Senzational…
32. Abia astept sa scap de Romania.
33. Cu Basescu cu tot.
34. Si cu gunoaiele ei.
35. Si cu incultii nenorociti care savureaza coji de seminte.
36. Imi place politica.
37. Vreau sa fiu presedintele Poloniei, sa imi schimb numele, sa am acces la multe multe arme si apoi sa ma duc in Sudan.Ca sa ii omor pe toti.
38. World Peace!
39. Merg cu rolele de la 4 ani. Si iubesc chestia asta. E cel mai relaxant sport posibil.
40. I heart Greenpeace.
41. Facebook e cel mai mare rahat care exista.
42. Stiu maxim 10 cuvinte in rusa.
43. Mojna pit’etu vodu?:>
44. Stiu ca nu e o injuratura, dar daca o spui cu tonul potrivit…:>
45. Imi iubesc blogul sic red ca se vede.
46. Imi place sa descopar chestii noi.
47. Si sa calatoresc. Mult.
48. Si mai e mult?
49. Urasc animalele maltratate… normal, sunt fan GreenPeace.
50. Imi plac eolienele.
51. Am cont pe forumul de la SEI si primesc aproximativ 60 de mailuri in fiecare zi. Numai de la ei. [Bine, asta in sezon…]
52. Scriu. Cu samburi de adevar.
53. Narghileaua e interesanta. Atat. Nu sunt dependent.
54. M-am uitat la A Double Shot At Love ca imi placea soundtrack-ul. Uh, Ahaa…. Genius.
55. Valentine’s Day este minunat. Geniala. Roz peste tot, balonase, inimioare. De asta nu pot sa support VD.
56. Mai bine mananc vita iute pana nu mai pot sa stau jos.
57. Iubesc mancarea picanta. Iute!
58. E usor sa zici ca tre sa traiesti clipa, dar e greu sa o faci. Anyway, incerc cat pot.
59. Ador verdele. Love it. Loooooove it!
60. Eco, much?
61. Am un tricou cu Problem Solved.
62. Si profa de mate credea ca ea era problema.
63. Se insela grav.
64. Urasc ‘Baltagul’.
65. Bonibon sunt cule. Si bune.
66. Eu sunt fostul si viitorul Justin Piper.
67. Nu pot sa traiesc fara Luna.
68. Sunt o persoana foarte dezordonata.
69. Uuuuh. 69:>. Sunt cea mai pesimista persoana din lume.
70. Cu exceptia taberlor.
71. Reformulez. Sunt dezordonat cu exceptia taberelor, nu 69 cu exceptia taberei.
72. Cunosc mai multi colegi de la filo decat de la mate-info.
73. Sunt dezorganizat. Foarte.
74. 74…74…74… Piei RAIN MAN!!! [adica da, 7 + 4 = 11 si deja am innebunit cu astea] Asa… Lap’ul meu se numeste Patrick. Mobilul – Jonathan (sau Jace). MP3-player-ul se numeste Zabrina (Zab). Aparatul foto e Blake. Si pe Demetria o stie toata lumea (cu gasca de Sel, Gom, Mile si Cy)
75. Ma plictisesc grav in majoritatea timpului.
76. Dar am MTV Hits. Pe care il ador. ADOR.
77. Nu m-am hotarat care imi place mai mult. Jizz in my pants sau Puke in my mouth.
76. Da… sunt idiot.
79. Si sunt la mate-info.
80. Urasc cuvantul ‘sucker’. Mai ales din gura unei persoane.
81. Supercalifragilisticexpiralidoucius. Bet you didn’t think ‘bout it.
82. Iubesc copyright-urile. Si trademarks.
83. Si imi place sa torturez copiii mici (adica de ~9ani) fiindca nu ii suport.
84. Si am utorrent (cu miu, da).
85. Descarc chestii in prostie.
86. Am facut 1 an jumate de dans. Stiu numai vals.
87. Am degetele lungi (si stiu ca se scurteaza, nu e nevoie sa imi amintiti) si mainile calde.
88. Nu imi plac snobii. Exact.
89.Nici pitipoancele sau orice specie descendenta. Si nici falsitatile.
90. Cum am mai zis… hartia igienica in anumite locuri ma face sa stranut. Alergie.
91. Vreau sa merg sa rup o floare de feriga in noaptea de Sanziene.
92. Ma fascineaza orice chestier misterioasa. O buturuga cazuta ciudat, un drum inchis din cauza unei alunecari de teren…
93. Imi plac ochelarii albastri si dreptunghiulari.
94. Vreau sa merg la Free Hugs si la Kissing Stand.
95. M’am nascut in ’95. Si sunt foarte mic. Da, decembrie, oameni buni.
96. Imi cumpar multe carti de pe amazon.
97. [3 more] Iubesc franceza. Am B1. Si totusi sunt la bilingv engleza. Ironic, nu?
98. Sarcasmul meu e cateodata jignitor (adica in 91,489% din cazuri).
99. NU SUNT INSENSIBIL.
*. Chestii pe care le-am sarit sau de care am uitat: nu fumez, am pierce, beau mult ceai, la fel de multa cafea, nu imi consum minutele de pe mobil niciodata, numarul 13 si pisicile negre imi poarta noroc, vreau o masina verde, 2 copii si sa ma mut in America! Sfarsit.


100. “Asa ca fiti pregatiti sa ma acceptati cu bune si cu rele, pentru ca asta sunt eu!”

Se duce la cei care au blog si nu au facut-o pana acuma…

6 comentarii:

  1. 7.Heeeeeeei!Ai stat 8 ani acolo!Plus ca ai fost cu noi deci...nu-i chiar atat de rau(ba da:)))
    12.Oare cine te-a convins sa-ti lasi parul lung?
    27.Gaga(ne-ai scos din sarite cu melodia aia,cine nu stie?)
    37.ESTI UN NENOROCIT!LASA COPII DIN SUDAN!AI CEVA CU SARACII COPII DIN SUDAN!(by the way, tu=presedintele Poloniei cand eu=casatorita cu Bradley Cooper adica...imposibil:P)
    52.Si cand scrii ai o fixatie sa descrii persoana pana la cel mai mic detaliu.Stephen King nu ar fi de acord [-( [de ce mi-a venit in cap 'Beautiful liar' cand am citit 'cu samburi de adevar'?:-w]
    66.Eeeeeei eeeei eiiiiii(cu semnul de rigoare)
    74.Cum vroia Irina sa o numesti pe Demetria?:))
    80.Care persoana?:))
    97.Apropo de delf...dai si B2 anu' asta?:>:>

    RăspundețiȘtergere
  2. 74. Habar nu am. Stiu ca era ceva cu Wednesday si Pugsley pentru sel si gom. Im rest... Dem nu putea fi schimbata.
    80. Oare care persoaaanaaa? [Ciao!]
    97. Daca pot, da... dar inca nu stiu sigur.

    Uh, ah, I gave you what you needed:>

    RăspundețiȘtergere
  3. Legat de 54. N-am inteles nici pana ziua de azi de ce ai ales "I Hope They Serve Beer in Hell". Nici de soundtrack, nici de actori, nici de replici...sau ti-a placut pitica?=))
    Mai bine ma lasai pe mine cu x-men. Chit ca-l vazusera cu 2 zile inainte. Sau macar un iron-man.
    Dar asa am ramas noi cu filmul vazut si tu cu titlul de "Nu ma lasati sa aleg filme. niciodata"
    Pacat. Titlul putea fi al meu.
    Deja mi s-a facut iar dor de toate.
    Sunt nostalgica.
    Ignorati-ma.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar a fost dragut pana la urma filmul. Mai ales cand a ajuns in hotel. Eu nu am inteles de ce a avut asa un titlu... dar asta e. Oricum... cred ca X-Men nu s-ar fi comparat cu asta:>.

    RăspundețiȘtergere