marți, 10 august 2010

Review Session (V)

Fiindca acuma, mai toate vid-urile de pe youtube sunt protejate de lege si nu pot fi copiate, voi da numai linkuri, sperand, insa, ca si asa vor fi vizionate macar de jumatate de cititori. Mentionez inca o data faptul ca daca eu postez un video, asta nu inseamna neaparat ca imi place, recunosc doar ca va fi un hit sau (dupa cum a zis o mare clasica in viata) ca sunt catchy. Si de aceasta data, incep cu un future-hit care va lovi nu America, ci Korea. Dar, va las pe voi sa decideti.

!VIDEO!

Dupa summer-hit-ul California Gurls, Katy Perry si-a lansat si cel de-al doilea single, extras de pe albumul cu acelasi nume, adica Teenage Dream. Aici este video-ul, unul energic, dar pasional.

!VIDEO!
Un nou video, in care Rihanna are un par destul de dragut. De ce va fi cu siguranta un hit? Pentru ca a ajuns in UK Singles Top 40 pe locul 8, fara sa aibe un video. Asadar, cu acest video, va ajunge 100% pe 1. Si asta chiar foarte curand. (E pe VEVO. Mie imi merge. Voua...)

!VIDEO!

Un nou videoclip plin de sclipici si culoare. Cine altcineva putea sa fie daca nu... Ke$ha? De data aceasta este aici cu cea mai asteptata melodie de fani.

!VIDEO!

Si da, nu pot sa mint, debutul lui Joe Brooks va ajunge sus. Si in plus, are pantaloni verzi. Si eu nu. Si e... :((. Vreau si eeu! Si e mult mai bun decat unicul si inegalabilul Justin Piper.

!VIDEO!
Melodia care a revolutionat TapTap-ul, Hello Fascination, o puteti asculta si vedea aici. Stiu ca a aparut acum un an, dar ma simt eu mult mai bine daca apare si aici.:)) Ingioi!

!VIDEO!


Christina a venit cu un nou video de pe albumul ei "Bionic". Este o balada geniala, dar stiu ca multora nu le va placea. No problem. Stiu pentru cine e asta. Si stiu si ca nu va vedea foarte curand, fiindca nu are net:)). Totusi, asteptam cu totii si video-ul de la Woohoo, care va salva albumul!

!VIDEO!
Sa vedem daca am epuizat toate noutatile care merita sa fie ascultate... Dap, se pare ca da. Si Bianca, acum sunt 7, special pentru tine:)).




6 comentarii:

  1. inteligentu'le,astea sunt in top la radio de 2 saptamani aproape,se vede ca te crezi prea destept.

    RăspundețiȘtergere
  2. draga anonimus..INTELIGENTU'LE dupa cum tu ai zis..se scrie INTELIGENTULE!!

    RăspundețiȘtergere
  3. dar te rog,scuza-mi grezeala domnisoaa culoarre,ca nume,n-ai.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai uitat o virgula, "anonimu'le"!^^ Si de 'grezeli' nu am auzit.

    Si, ca sa fiu on-topic, eu am lipsit destul de mult din Bucuresti si nu sunt ataaat de la curent cum probabil esti tu. Dar eu vorbeam de vid-uri, NU de radio. "a ajuns in UK Singles Top 40 pe locul 8, fara sa aibe un video", ca sa fiu mai concret. Dar se pare ca nu stii sa... patrunzi textul.

    Cred ca stii cui sa te plangi/sa-i reprosezi ceva.^^

    P.S. Turquoise, este Anonim si Animus. Dar nu m-ar mira daca domnisorul/domisoara de mai sus se va intitula Anonimus ^^^.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce nume n-are ea, dar totusi ia uite ce chestie: nici tu nu ai :-?

    RăspundețiȘtergere
  6. N-am avut rabdare sa vad tot primul video:))Presupun ca te gandeai la Ring Ding Dong cand ai gasit-o?:))
    Stii ce ma mir?Cum de Katy nu purta tanga in loc de aia cei albi:))Si ma intreb ce o fi zis Russell despre video:))
    Cred ca Megan Fox se distra teribil.Si de Eminem nu zici nimic,ma?Dupa ce ca Irina incepe sa faca o pasiune pt el:))
    TI-am zis si in seara aia ca am impresia ca ii face nasu' mare parul drept Ke$hei :-/
    Ala e Joe Brooks?JUr ca n-am auzit de el...da' e bun:))MI se pare mie sau seamana cu Andreiul Dinei?
    Vaaai ce bun e alaaaa=P~Dar eu inca sunt nelamurita.De cand asculti tu Breathe Carolina?:))
    Nu ma dau in vant dupa video de la you lost me da' melodia e geniala8->

    RăspundețiȘtergere