sâmbătă, 14 august 2010

The beginning of the end. Isn't it awesome?

A.K.A. GRAB YOUR TEDDY-BEAR AND RUN!

Nu ca nu as astepta tabara, dar mi-e nu-stiu-cum sa las Bucurestiul dupa ce abia am venit. De cand am venit, tot ce am facut a constat in instalat programe ale caror key-uri nu mergeau sau daca mergeau, nu mergeau bine programele respective. Si nu pot spune áh, lasa-le dracu', cui ii trebuie asa ceva?', fiindca eu chiar am nevoie de Word. Nu de nu-stiu-ce de rahat free cu o denumire de tot rahatul. OpenOffice, daca nu ma insel. Pur si simplu nu e acelasi lucru. Oricat ar vrea el sa semene cu Word-ul, nu poate. Nu are toate butonasele alea minunate care ajuta atat de mult si toate chestiutele care dau un aspect modern paginilor scrise. Si, ce sa fac eu... 2007 nu era de ajuns pentru mine si am zis sa incerc trial-ul de la 2010, poate e o inovatie si o sa caut serial-uri pana o sa imi nenorocesc degetele. Daaar, am fost foarte neplacut surprins cand am vazut ca Microsoft Word 2010 nu arata cum arata 2007-le. Nu are banda albastra, fundalul bleu... E alb. Alb. Simplu. Si cum eu nu suport chestiile simple, l-am dezinstalat, am cautat frumusel un torrent cu Office 2007, cu tot cu serial (fiindca pana atunci incercam sa gasesc un serial care sa mearga la varianta oficiala, deja instalata pe laptop [trial] si, normal, nu gasisem) si pac! pac! Done.

Asadar, nu stiu cati o sa citeasca paragraful de mai sus, dar va recomand cu caldura 2007 Enterprise. In special OneNote, care e un programel absolut genial (se afla in suita). Pe mine 2010-le nu m-a fermecat cu nimic, asa ca astept 2012-le... Cine stie? Poate are animatii cu apocalipsa:>

Si vine. Vine. Vine. Si faaaaas. S-a spart balonasul?

Apropos de apocalipsa, 2012 si restul de rahaturi pe care le inghite lumea fara a le mesteca. Pentru cei care au vazut filmul 2012, nu o sa vina apele peste noi si nici nu o sa construiasca nimeni o nava super-ultra-cool si cu sclipici (ca oare cine putea sa o construiasca?) si nu suflata, ci din aur alb. Si chiar daca o sa se intample asa ceva, mai bine va resemnati de pe acum... nu o sa va ia nimeni si pe voi. Suntem muritori cu totii si, din cate stiu eu, nimeni care imi citeste blogul sau care ma cunoaste nu este un magnat rus sau un presedinte american (adica presedintele). In schimb, eu sustin filmul Knowing (dupa traducerea foarte exacta, 'Numere Fatale'). Desigur, nu cred chestia cu capsula, fetita nebuna, extraterestii si alte planete. Cred in sfarsit. Adica, doh, deja au inceput exploziile solare (cu dovada aici), de ce nu s-ar produce una mare mare in 2012 (fiindca acest an este anul fatal, invaluit cu o aura de [toata lumea in cor] 'uuuuh') care sa eradicheze Pamantul in mai putin de 5 minute? Dar vom trai (sper...) si vom vedea. Sau vom simti cum ne topim. Hot(a de bucatarie), asa-i?

"În cadrul vizitei sale în România, preşedintele israelian, Shimon Peres l-a lăudat pe omologul său român, spunând că este un conducător responsabil, drept şi ferm." Si acum, comentariile mele. Sunt total de acord. Si eu, un muritor bucurestean consider ca sunteti nu numai un conducator demn de respect, ci sunteti si inteligent, responsabil si conduceti tarisoara aceasta atat de bine, incat ceilalti ministrii (sau Boc) nici nu ar trebui sa mai apara in Guvern. De ce sa nu fiti dumneavoastra TOT? Romanii doresc sa le mai scadeti din salarii, tanjesc dupa o noua concediere, vor din toata inima sa le luati pensiile batranilor si vor si mai mult sa lasati cadrele didactice pe strazi, fara un sfant in buzunar. Tuturor ne place sa nu avem dupa ce bea apa si cu ce sa ne hranim. Tuturor le place revenirea la dictatura. Cand aveti de gand sa schimbati constitutia? Poporul asteapta sa va declarati PRESEDINTE al Romaniei pentru inca 60 de mandate. Responsabilitatea dumneavoastra abundenta cu care luati atatia bani ai statului, ai poporului sa va satisfacti propriile pofte este nemarginita. Hotararile dumneavoastra dificile, dar atat de drepte (cum ar fi cresterea TVA-ului la 24% sau scaderea pensiilor cu 15% sau scaderea salariilor profesorilor cu 25% sau concedierea a 50% din demnitari sau alocarea a numai 3.1% din PIB pentru sanatate [in timp ce in tarile civilizate este alocat un procent de pana la 13%] si multe multe altele) sunt perfect pentru a salva Romania de la un colaps economic, educational, tehnologic, sanitar, turistic (care era deja acoperit de doamna Elena Udrea). Asadar, cred ca vorbesc in numele tuturor cand zic: Multumim, domnule Basescu pentru conducerea impecabila a tarii catre lumea a... treia.

Intr-o nota mai fericita, trebuie sa afirm ca am castigat la jocul de bowling cu o minge... VERDE, exact! Si fiindca o saptamana nu o sa ne vedem, caldura placuta, Minionilor!

P.S. Exista si un site, numit http://year2012endoftheworld.com/. Isn't it amazing? Awesome? Gorgeous? Laaame?=)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu