luni, 21 iunie 2010

Undercover Lover

Au fost doua zile plictisitoare. Sau relativ plictisitoare. Nununu, numai eu puteam sa fac ce am facut. Sambata am mers la un film. "Condoms. I've got condoms! And, yeah, I have SEX!!". Iar astazi m-am certat pe forum cu o tipa (sau cel putin cred ca era o tipa) pe tema "cei de la tara nu trebuie sa vina in Bucuresti". Ba normal ca trebuie, daca vor o educatie superioara. Concluzia? Ca am fost toti conceputi in aceeasi eprubeta si de asta avem aceeasi mentalitate. Mentalitate de eprubeta bucuresteana. Si unii nu au loc in eprubeta...

Am descoperit cata lume iese afara duminica seara. Wow. Am descoperit si ca eu ma numesc, mai nou, Carneciu Mop. Si cate fac eu pentru voi... Maine mergem la Spiru pentru anexa. Si cica va ploua. Nu vreau sa fie urat si sa mi se strice anexa:((. Dar vreau sa ploua!


A fost un week-end exasperant, cu urcusuri si coborasuri, cu certuri si fara cafea, cu filme si parc. Ce ne mai trebuie? Deja simt cum vacanta ma doreste si eu o doresc pe ea. Si totusi pare atat de departe. Adica mai avem anexa de engleza, fisa matricola, completarea optiunilor, verificarea, emotiile de repartizare si apoi toate intalnirile de socializare, cu boboceii, balul bobocilor etc. etc.


You're my undercover lover
You get your kicks for free
And you won't ever find another
Who's even half as good as me
You're my undercover lover
You get your kicks for free
Now get away cause this is killing me


Vreau atat de mult liceul. Si parca simt ca sunt prins de 88. Ies in parc, vad fostii elevi (Mop, da, mama, Mop; asa ma numesc.) Ma simt mult mai eu cand ma cert cu Oanita :x pe forum (ar trebui sa se ia de mana cu Animus) sau cu dracoaica. Ma simt bine si da, recunosc, imi place sa ma cert cu acele persoane. De ce? Fiindca oricat le-ai explica ceva, ele tot nu pricep, nu incearca macar sa inteleaga ceva. Raman la aceeasi mentalitate, de balta dupa cum a zis cineva si vin si ele cu argumentele lor nefondate. Parca v-as vorbi despre Animus, asa-i?

Dar deja e noapte si aberez. Va las cu Kids in Glass Houses ft. Frankie Sandford - Undercover Lover, un video... englezesc, cu o melodie liniara. Nu voi pune pro si contra fiindca pic de somn si nu este un Review Session. Si acum stau 23 de ani sa se incarce video-ul, nu? :(( Dar ma rog, ce nu fac eu pentru voi? Si tot insensibil sunt... [Mersi Ramo!]

Half as good as me, de la Mop-ul 88-lui,
TTYS

6 comentarii:

  1. Ta da dam...Generic..Love and marriage..Love and marriage..

    Hai,ca filmul a fost cul:>Ma intreaba azi mama cate scene de sex au fost=))Si i-am zis faza asta.
    Cu cine te certi?vreau si eu sa vad/stiu.Esti o intriga,honey bee :>.
    Sa-ti explic.Eprubeta e diferita la tara pentru
    ca are pamant pe ea,dar..eu una prefer paradaicile,nu rosiile.
    Mop..Eu am o problema cu Ramo.De cate ori te speli tu pe cao pe saptamana?de 7 ori?
    Asa n-am chef de maine..Vreau sa dorm pana la 11.
    yeyyy ploua,ador cum miroase ploaia.ar trebui sa fie un parfum.AHHH azi am vazut pantofii viselor mele .erau 700 de dolari.Vera Wang.
    Eu nu vreau la liceu.Vreau doar vara asta si vara viitoare.Asa,una dupa alta.
    Am ascultat putin din melodie si deja o ador.Maine iti zic mai mult.
    Deci pentru ca ai mentionat-o pe my beib o sa te iubesc forever.Zici cva o vad in People Magazine asa ma simt :X.
    Nu mai am inspiratie:))revin maine.scuze ca te-anm tinut atata
    You know you love me

    RăspundețiȘtergere
  2. Pt ca relativ e plictiseala..asta pt ca e trecut de 12 si n-am ce face o sa iti iau la puricat postul..in primul rand am observat ca votingul e din ce in ce mai strans :-S si in al doilea..n-ai pt ce :-j momentan m-a prins mania commenturilor pe bloguri..
    Revenind la post..plictiseala...eu sunt plictisita in marea majoritate a timpului..pt mine viatza nu mai are nimic nou..in afara de aberatiile mele si ale lui Anx care sunt tot mai buruienoase pe zi ce trece..
    Sex and the city huh? N-a mai spart Anx borcanele? =))
    Cat despre eprubete..Am si eu o teorie conform careia unii oameni traiesc in bule de sapun..cunosc cateva specimene :-j
    Era sa zic ceva despre dorintza existenta intre tine si vacantza dar esti prea mic pt asa ceva :-j ink nu ti-a venit vremea..
    Si liceul..Crede-ma..o sa ti se para intersant in primele doua saptamani...trust me I've been there :-j

    RăspundețiȘtergere
  3. Parfum de ploaie.
    Ma spal de 3 ori, cateodata 4.
    O sa vezi cu cine ma cert, dar maine.
    Acolo la tara nu au eprubete, dar nici prezervative. Au mancare eco/bio.
    Mai vorbim azi, pe la 10.

    RăspundețiȘtergere
  4. "Esti prost" nu este un argument nefondat, ci starea ta naturala de spirit.
    Stii, rezum tot ce faci tu la aceste doua cuvinte pentru ca nu pot sa-ti explic pe larg de ce esti asa, pentru ca nu ar avea rost si nu meriti asta.
    Ti-o spun pe intelesul tau, cum zic englezii, "in a nutshell": Esti prost!
    Sunt sigur ca o poti citi foarte bine cu accent britanic, chiar daca e scrisa in romana. :D hihi
    "PS: I love you" - smecher filmu', a?
    Nu te intreb de carte... :) :)
    Inchei elegant si prietenos amice, ma semnez,
    Animus. ... :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai grija sa nu-mi citesti minunatul comment cu guritza plinutza. :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Bravo, ma bucur ca te-ai semnat:))

    Ce-i drept... cartea nu am citit-o. Sa-mi spui tu cum a fost. Si da mai, ai dreptate. Sunt prost. Dar acuma ma intreb. Daca eu sunt prost, oare tu esti cea mai stralucita fiinta de pe planeta? Sau stai... tu nu esti fiinta.

    P.S. "Esti prost" este un argument nefondat, atata timp cat nu dai si argumente. Doh!

    RăspundețiȘtergere