miercuri, 16 iunie 2010

685

Daca a fost azi un numar care sa ma faca mai fericit astazi, atunci acela este 2228.
Nu dau motive, unii stiu deja, altii vor afla oricum mai devreme sau mai tarziu. Desigur, ar fi usor sa zic de unde vine, si probabil in acest post voi mentiona si acest lucru:D.

Toata ziua am asteptat Ierarhia. Nu mi-a pasat de bilingv (care a fost ok, nici greu, nici usor; oralul = genial, cu exceptia faptului ca am avut un subiect despre.. iarna si Craciun), nu prea m-am concentrat la scris si stiu ca am gresit la pronume sau la complemente, dar am fost la piscina.

Nu detaliez aceasta experienta de 6 ore, spun doar ca Alina se duce usor la fund, am multe vanatai, am fost (de fapt, si eu si Diana) aruncat in apa cu "hai la groapa cu furnici", am avut un colac roz care s-a spart, Cristi si Diana se casatoresc, eu m-am cuplat cu Alina (si ne casatorim si noi:P) si asteptam nunta comuna si dubla... Apa umeda, prosoape reci, pizza uda, multe fructe si apa cu paianjeni au asezonat ziua de astazi de la piscina.

Intr-un final, am ajuns si la Ierarhie, pe la 7.  Sunt cu 165 de pozitii mai jos decat as fi fost anul trecut. Mediile au crescut uluitor de mult. Sunt pe 685 pe Bucuresti si sunt mandru. Sunt 7 pe scoala si 1 pe clasa. Poate ca atunci cand am tras cu ochiul la alte scoli, pentru alte persoane am fost uluit, ba ca sunt prea mari, ba ca sunt prea mici. Adica... muuuult mai mici decat ma asteptam. Si totusi, aceasta zi incheie ciclul de examene, emotii, note si alte detalii. Rezultatele nu pot fi altele decat ADMIS. Si la bilingv, si la liceu. Deci nu avem de ce sa ne ingrijoram.

Pentru cei care citesc blogul, pot sa pun pariu cu voi ca pana acuma, pana la aceasta fraza, deja ati cautat in ierarhie pozitia 2228. Am I right? Si daca nu, o faceti acuma :))). Apropo, cred ca ma ia o raceala foarte nasoala. edit: sunt 21 de locuri intre voi.

Pentru ca exista numai o persoana pe 685 si pentru ca nu mai am chef sa scriu,
XOXO

4 comentarii:

  1. Cam putine detalii despre piscina ... mai baga

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca mai fericita sunt de numarul 2207 decat de 2228:D. Si ce daca sunt 21 de locuri intre noi ar trebui sa ne batem??:S?

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar am cautat locul 2228 in ierarhie inainte sa vad ca , de fapt tu erai cu locul 685. :))

    RăspundețiȘtergere