vineri, 14 mai 2010

Where am I, for fuck's sake?

Ei bine, ieri am iesit in parc cu... Diana si Alexandra. Desigur, nici ca se putea ca Alexandra sa nu o pipaie, atinga si cine stie ce sa mai faca cu Diana, dar, uimitor, si Diana a contribuit. Pana la urma, unde ajunge lumea asta?

Can I love you forever through this?
Can I trust in you forever through this?
I don’t know how to stop, how to stop...

In sfarsit, dupa o saptamana de rugi, Dia mi-a spus ca VINE in tabara (impreuna cu Delia si Mira) [ironia sortii ar fi ca acum sa nu mai fie locuri, dar sa nu cobim]. Avand in vedere caracterul meu persuasiv, Ali a acceptat si ea, dar a gasit la fix 6.69 secunde o noua replica, asadar ea nu vine. Inca! [4 ani la liceu o sa fie de ajuns; sau nu].


In concluzie, lumea a luat-o razna si, singurul lucru bun a fost furtuna de aseara, care a fost geniala. De ce lumea? Pai... detalii/fara detalii/detalii/fara detalii. Bine! Sunt cerut pentru teza de la geografie, desi nu am invatat nimic (inca), Diana a crezut ca are apendicita, desi slabe sanse, Miruna mai are putin si se paruieste cu o anumita persoana, Alexandra si cu mine facem documentele pentru reluarea locului meu din prima banca, Dina s-a combinat cu Dragu (si din aceasta cauza va ajunge doar de doua ori pe prima pagina a ziarului scolii: 1 -ca s-au cuplat, 2- ca s-au despartit), Alina citeste o carte "fascinanta" cu zani, scoala nu se mai face, toti se imbratiseaza de parca ar fi sfarsitul lumii sau am merge la un cortegiu funerar (si da, STIU ca sunt insensibil) si cam atat. A, s-ar putea foarte posibil sa ne inghete anul, ceea ce ar fi extrem de nasol.

E 9.20. Incep la 11. La 10.30 plec. Tre' sa ma spal pe cap. Asadar, luandu-le pe toate in considerare, lumea a luat-o foarte destul de razna si nici nu da semne cum ca s-ar repune pe picioare. Mi-e lene sa scriu si eseul la engleza (care, printr-o minune, are doar 100 de cuvinte). Si daca tot ajunge lumea unde ajunge, de ce sa nu grabim pasul...? Sa intram in randul lumii si sa facem nebunii, atunci!
Si desi nu vreau ca cineva sa aiba orgasm citind astea, :

With each scar there's a map that tells a story           or
Every bone's been broken                                          
or
I'm going down in flames for you                               or


So, yes I know what I am
And no I don't give a damn
And you'll be loving it,
XOXO


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu