sâmbătă, 15 mai 2010

So far so good...

Marvelous. Aceasta zi a fost minunata. Si inca nu s-a terminat. Dupa ce m-am intalnit cu Alexa, am mers la Alina pentru 1 minut de "Nu mai calci in casa mea in viata ta!!!". Desigur, nu am stiut ca trebuia sa ii mai complimentez INCA O DATA rochia de banchet si, m-am gandit eu cu creierasul meu care nu duce foarte mult, ssa i-o complimentez pe cea a Irinei, pe care nu o mai vazusem in viata mea. Da, mi s-a parut o rochie superba, dar asta nu inseamna ca rochia Alinei nu este. Nu dau detalii despre rochii.

Am avut o discutie cu Alexa despre gramatica limbii romane si cine ar trebui sa aibe nota 5 (daca nu chiar sub) la romana. "Stim cateva lucruri care nu stie nimeni". Parca asa era, din cate tin eu minte (cum am mai spus, creierasul meu nu duce mult). Am plecat in parc si, poate nu chiar pentru prima data, dar pentru una dintre putinele dati, am vrut sa intram in scoala (dar era inchisa). Vroiam si noi sa vedem rezultatele la mate. Lacat la poarta.

Am mers...2 km pana la Costin Georgian. De ce? A iesit Maria de undeva si noi tast! trebuia sa fim acolo. Ne-am invartit ce ne-am invartit (foarte intentionat) si am descoperit ca "cea mai apropiata statie de metro de C.G. nu este Titan, nici Nicolae Grig, ci Dristor". Cum? Am plimbat-o pe saraca Maria prin "Estul salbatic" si intr-un final am ajuns la Dristor. Aproape de statie, a inceput sa ploua ceva mai tare. Nu-i nimic. Tuturor ne place ploaia, nu?

Ei bine, ramasesem numai eu cu Alexa si... furtuna. Noi mergeam la Fornetti sa imi iau eu de mancare. Pana am ajuns la Alexa acasa... eram deja super ud. Dar who cares? Mi-am pus castile in urechi si... (doamne ajuta ca nu am alunecat sa cad in fund, cum a facut Alexa) am ajuns acasa cu o viteza relativ rapida.

In jur ii aud pe toti cu Sava. Ei bine, desi este cel mai sus cotat liceu (fiindca toti vor acolo), optiunea mea ramane imutabil aceeasi: Cosbuc. Sa speram ca in aceasta noapte nu o sa ne trasneasca niciun fulger, in timp ce mergem la muzee, dar... deja nu ma mai mira nimic.

Hipnotizat de mirosul care vine din bucatarie,
XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu