marți, 4 mai 2010

Si s-a dus...

Wow... Chiar nu ma asteptam sa fie atat de banal. Nu usor, banal. Ce-i drept, acel titlu a fost cam ciudat, dar aparatul de fotografiat da, a fost o minune. In plus... gramatica ne-a coplesit. (Nici nu stiu daca au fost mai mult de 2 subiecte de gramatica.) In general a fost foarte ok si sa speram ca asa va fi si la mate. (Asta chiar ca ar fi o minune.)

Expiratul, din cate am inteles, este foarte fericit, si el a stiut foarte bine la Evaluare. De T.I. nu stiu fiindca a zburat pe langa mine (noi) ca le tapis volant fas! fas!. Asadar, totul este bine cand se termina cu bine. Asta e doar inceputul. Si a fost unul bun. Plus ca azi imi vine mobilul de la service (avand in vedere ca azi am mers la scoala cu un telefon primitiv, cu niste taste rupte [cu taste]). So, joy&happiness peste tot din cate am inteles, nu?

S-a mai ivit o problema... mergem sau nu la dezbatere? Unii inclina pentru da, altii pentru nu. Eu unul am inclinat spre da, dar cand ma gandesc ca va fi fix dupa banchet...imi piere pofta. Mai vorbim noi cu profa...macar sa ne lase sa fim pro de la inceput...ca la contra nici nu prea avem ce spune [subiectul este Adolescenta e o varsta grea].

Asteptam cu nerabdare testul de la mate, tezele si... finalul. Suntem pe ultima suta de metri si inca nu am realizat ca ne despartim. Stiu ca o sa imi fie dor de voi, desi unii ma freaca de 11 ani la cap [si se cunosc foarte bine persoanele in cauza]. Stiu ca nu o sa mai intalnesc oameni ca voi la liceu...totusi suntem diferiti din toate punctele de vedere posibile si tot ne intelegem bine. Oricat de mult as vrea sa nu mai fie telenovele/drame in liceu, stiu ca asa ceva nu e posibil. Ba chiar atunci se vor accentua mai rau. Oricum nu o sa fie la fel cum era cu voi.

Caldura pe ultima suta de metri,
XOXO de la Expirat

2 comentarii:

  1. Auzi,daca eu am telefon cu TASTE inseamna ca sunt primitiva?:))
    Lasa ca imi iau touchscreen sa vezi atunci b-)
    Nu e 'Adolescenta e o varsta grea' e 'Adolescenta este una dintre cele mai dificile varste'.Mergi la dezbateri si nici titlul nu-l stii.Vai de tine!
    Oh shit,am facut pariu cu Irina daca o sa ne pice atributiva deci inseamna ca o sa vin cu chilotii pe cap la scoala.Shiiiit.A dar ea o sa manance pamant=))Ma simt mai bine.
    Poate TU astepti cu nerbadare testul de la mate,eu numai cu nerabdare nu-l astept.
    Mie nu o sa-mi fie dor de tine.Si la liceu o sa te vad zi de zi chiar si doar in metrou/pe strada.Sau cand chiulim mai trecem pe la voi si invers:))(veniti cu Daniel:>)

    RăspundețiȘtergere
  2. excelezi din abundenta la capitolul "Greu e sa fii prost"

    RăspundețiȘtergere