joi, 27 mai 2010

Ready to be disappointed?

Probably yes. Maine - banchet. Maine - un mare fas. Maine - mai bine stam acasa. De ce? Manele, muzica de rahat (pentru ca avem dj), mancare de lepadat si o companie geniala. Ce ne-am mai fi putut dori mai mult? Deci, pregatiti-va pentru a fi dezamagiti. Sau va asteptati sa fim toti uniti si sa ne intelegem bine in ziua banchetului? Luati-va gandul, nu se va intampla.

Scoala este acelasi lucru, asa ca... Se predau materii noi cum ar fi: distragerea atentiei pentru a fi udat/-a cu apa, injuratul profesorilor si alungarea lor din sala de clasa si absentarea. No problem, nimeni nu face nimic.

Totusi, avand in vedere ca nu am mai vorbit de mult despre ceva serios si/sau interesant. In ultimele doua zile am primit mai multe mailuri despre cum se presupune ca Pamantul este gol pe dinauntru. OK, asta nu este ceva foarte special, dar cat afli ca in interiorul Pamantului este o alta lume... asta iti da fiori. O noua lume, cu 7 puncte de sprijin si doua intrari (Polul Sud si Polul Nord). S-au facut cercetari si pana la acest punct, totul pare sa se lege si rezultatul - chiar exista asa ceva.

Au existat supozitii si ca OZN-urile vin dinauntrul Terrei, din Agartha. Agarthienii se presupune ca sunt un popor foarte evoluat, la fel ca Atlantidienii. Cele doua mituri sunt asemanatoare, dar sfarsitul celor doua lumi difera. Atlantida s-a scufundat, si, fiind acoperita de ape, populatia ei a disparut. Totusi, se spune ca au supravietuit cativa si acestia au transmis cunostintele lor foarte avansate egiptenilor, care au reusit sa construiasca Piramidele de la Gizeh in asa fel incat ele sa fie reprezentante ale unor stele, din constelatia Osiris. Totusi, Agartha inca nu a disparut (nici nu stim 100% ca exista, la fel ca si Atlantida).

Cercetari si mai recente, sau mai degraba soarta, au dus la concluzia ca sub un oras turcesc se afla un oras subteran, intins pe 20 de etaje. Se crede ca era folosit pentru a se proteja de atacurile barbare, dar nimic nu este dovedit momentan. Dar parca am sarit prea rau de la un format la altul, nu?

Stiu cat ma iubiti voi pe mine asa ca sper sa ma intelegeti si sa imi dati niste sfaturi. Si nu negativiste... Maine - banchet, noi deja simtim tristetea emoideasca. Ar trebui sa stam intr-un colt, cu o lama din otel inoxidabil si sa fim cu totii tru. [Anx, astept comm]

See you when I'll see you,
XOXO

28 de comentarii:

  1. Scumpul meu,zimi ca azi nu ai fost la scoala.
    Daca da,nu ti-a fost dor de mine;;)
    SI NU VA FI UN FAS.Eu ma simt mega excited si ubdhjdfjjudfnjjddjdff0ojiodjiosdk.Macar noi trioul sa ne distram;;)
    Mi-a fost prea lene sa citesc toata istorioara ta,dar maine is gonna rock our socks.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii bine ca Dj-ul o sa puna Inna, asa ca stapaneste-ti ubdhjdfjjudfnjjddjdff0ojiodjiosdk-ul. Si am fost la scoala si a fost super tare, ca ne-am udat toti si m-am spalat pe cap...

    SI VA FI UN FAS!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu-mi pasa de DJ.ioudhjfhjdjkdfk.Tu mister dansezi cu mine si Irina si maine de abia asteptam sa ne vedem si sa va vad pe voi cum o sa va rugati de mine sa fiu gata mai repede si cum o sa plecam ca un trio genial.SI NU va fi un fas.SI daca va fi,va fi un fas de care ne-am bucurat.
    SI DA STIU CA TI-A FOST DOR DE MINE!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar nu stii ca nu vin la Irina. Ne intalnim in fata la Riviera si intram toti trei, eu la mijloc...

    RăspundețiȘtergere
  5. CUM NU MAI VII????!!!!!!A vorbit mama cu Oana acum 30 de minute si veneai.Logic ca tu la mijloc!@!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Veneam. Nu vin cu 2 tinute, sa ma schimb si sa ma fac si sa... Mission Impossible. O sa plec de acasa in acelasi timp cu voi, tinem legatura si pac! pac! ne vedem acolo.

    PUNCT.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai un talent in a -mi fute buna dispozitie ceva de speriat...

    RăspundețiȘtergere
  8. CE DRAGUT!!!NOT!!!!!!!mersi pentru o seara speciala;).
    Daca nu te revansezi maine ,esti mort.
    SI oricum ne intoarcem impreuna,beiboi>:P.

    RăspundețiȘtergere
  9. O sa ma revansez stand pe un scaun. E bine, sweetie?

    RăspundețiȘtergere
  10. Minunat daca vrei sa te intorci cu capul spart,scumpete.

    RăspundețiȘtergere
  11. Lasa ca stiu eu cat sunt de... cerut. Vreau sa vad cine ma vrea. Cine ma vrea cu adevarat. Si apoi... mai vedem noi cu cine dansez si daca.

    RăspundețiȘtergere
  12. Vrei sa-ti fac o declaratie despre cum te vreau,papusel?

    RăspundețiȘtergere
  13. Nachos & Salsa27 mai 2010 la 21:54

    Daca e sa o luam asa, vreau mai multe declaratii ;;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Presupun ca nu de la mine;)

    RăspundețiȘtergere
  15. Eeee. Pai normal ca nu... ;)

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma omori cu numele tale.Atunci,inseamna ca te revansezi nestand pe scaun.de aia te iubesc <3.

    RăspundețiȘtergere
  17. Daca primesc cele 5 cuvinte (pe care btw, nu le-am primit nici dupa o ora de face-to-face) poatee...

    RăspundețiȘtergere
  18. Laughing Out Loud27 mai 2010 la 22:02

    =)) =)) =)) Astaa a fost bunaaaa. Foarte bunaaaaa!!! =))))))))) Hello SCAUN!

    RăspundețiȘtergere
  19. Dansezi pe scaun,beibi???Pe bune....Cine naiba astepta niste cuvinte daca nu mai simte ceva pentreu persoana aia???Si eu am dreptu sa ti zic asta pentru ca de la Moeciu cand jucam calu(nu fi pervers) te stiu mai bine ca ma-ta(deja exagerez)

    RăspundețiȘtergere
  20. Chocolate bar with orange pieces and vanilla filling27 mai 2010 la 22:05

    Eh... cu totii exageram. Astept fiindca astept. Acuma na, ce vrei. Stai, stiu! MOVE ON? Well, I moved on, chocolate bar with orange pieces...

    So, my chiar is my lover tomorrow!

    RăspundețiȘtergere
  21. Da bine.Daca vrei s ama vezi plangand la banchet ,stai pe scaun.
    si MOVE ON!!!!!as prefera s-o aduci Pe A...Y la banchet ins chimbul cuvintelor

    RăspundețiȘtergere
  22. =)) Ne-am certat. (Nu ca as sti motivul, dar...)

    RăspundețiȘtergere
  23. Bine ca razi de plansul meu.Vezi??asta insemana ca trebuie sa move on de toate si sa dansezi cu mine si Irina!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu, asta inseamna ca o sa imbratisez scaunul si nu o sa imi mai pese de nimic... Mi se pare mult mai fair.

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu ai si tu mila de soarta mea si a Irinei??eu cine dansez??am promis sa nu ti bag tocu:((

    RăspundețiȘtergere
  26. interesant sa va certati asa ,dar tre sa zic si eu ceva ,tipu sau tipa care [te cunoaste mai bn decat ma-ta,]imi place tare cum comenteaza ,oricum vroiam sa zic altceva ,cred ca tre sa se zica cateva cuvinte nu?[vreo 5]..ma rog mihai sa aduci telu cu tn ca altfel o sa piezi o faza tare ...

    RăspundețiȘtergere