sâmbătă, 29 mai 2010

Licitatie!

Am vizitat targul de licee si, luand pliante si discutand cu reprezentantii, am descoperit mai multe licee, despre care credeam ca sunt... dezastruoase. Desigur, alegerea mea nu s-a schimbat, dar in lupta au intrat Viteaza, Spiru si Sava. Am adus pliante (vreo 30) si cine vrea... cere. Am asa:

Liceul si Scoala Postliceala Cronos
Colegiul Tehnic Miron Nicolescu (2)
Colegiul National I.L. Caragiale (2)
Colegiul Agricol Viaceslav Harnaj
Colegiul National Sf. Sava (4)
Liceul Teoretic Ion Barbu
Grupul Scolar Industrial nr. 19 R.A.T.B
Colegiul National Ghe. Lazar
Grupul Scolar Industrial Unirea (3)
Grupul Scolar Industrial Timpuri Noi (2)
Colegiul Tehnic de Aeronautica Henri Coanda
Colegiul National Spiru Haret (2)
Colegiul Tehnic Material Rulant pt. Transporturi Feroviare Bucuresti
Liceul Teoretic Dimitrie Bolintineanu (2)
Liceul Teoretic Mihail Sadoveanu
Colegiul National Matei Basarab
Colegiul National Octav Onicescu
Colegiul Tehnic Mihai Bravu
Grupul Scolar Economic Administrativ Mircea Vulcanescu
Colegiul National Mihai Viteazu
Colegiul National Bilingv George Cosbuc

Sincer, cei mai primitori, saritori si buni informatori erau cei de la Viteazu, dar si cele de la Spiru erau convingatoare. Aproape ca m-au convins sa ma duc acolo. Iar la Sincai, 2 tipe se auto-intitulau "pliantele vii". Cei de la grupurile scolare erau cei mai interesati sa ofere pliante, deoarece nu au foarte multi doritori, precum Sava, Laza, Viteazu, Vianu si Cosbuc. De la Vianu nu m-am atins de pliant deoarece erau unii cu niste fete de matematicieni borati si... nu am vrut sa ma molipsesc cu *intensiv infoooooo*.

Ziua nu s-a terminat cu o cearta, ci cu o ploaie. Momentan, picaturile reci de ploaie inca se scurg din norii negri si fulgerele brazdeaza cerul. In plus, azi e finala Eurovision *Azerbaidjan, Azerbaidjan*! Ma plictisesc in casa si sper ca maine sa nu ploua (piscina, vin!), iar Alina si-a facut un nou site, aici.

Asadar, cine vrea pliant, contact-me!,
XOXO

4 comentarii:

  1. Se poate sa nu comentez?
    Eu am uitat complet..Mai e si maine??
    Eu azi nu am putut sa ma misc..Dintr-un pat in alt pat..Ma doare tot corpu'.
    Ahhh sper sa castige Azervaidjan <3.
    vreau si eu alea si teste de bilingv,please.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna idee. O sa postez alea de bilingv, cu password. Cine le vrea, cere parola pe mess.

    Este Azerbaidjan, intra prima in competitie si si eu vreau sa castige.

    Mai e si maine, dar nu pot sa zic ca Cosbuc are o ghereta foarte convingatoare. Dupa cum am zis si in post, gereta de la Viteazu rulz!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioai ms.
    AHH PRIMA??!!!!
    Nu stiu daca ajung..
    Ete parca nu ai vrut in viata ta la Viteazui

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu ca nu am vrut in viata mea, dar aia chiar m-au convis. O sa apara pe lista sigur.

    Este prima, de la 10.

    Ai bilingvele...

    RăspundețiȘtergere