miercuri, 26 mai 2010

Hate that I love my life?

Yupee! Astazi am fost si inca sunt extrem de fericit. Bine, nu pot sa zic de ce sau daca imi vine doar sa rad. Totusi, nu toata viata mea e roz... Nu am aflat cat am luat la teza de la mate (ceea ce ma seaca, e agasant; vreau sa stiu si daca am luat 4 si daca am luat 10) si am facut si meditatii la engleza la ora 3.

As spune ca mai este o saptamana de scoala, dar deja nu prea mai am incredere in aceasta afirmatie. La franceza numai Drama mai lucreaza, restul stau cu ochii pe pereti (si noi facem la dezbateri!) si apoi nu mai facem toate orele. Nu pot sa spun ca am participat foarte mult la activitatea scolara astazi, dar... am auzit multe.

Nu mai asteapta nimeni banchetul, nu mai este nici o magie a ultimei saptamani. Ma intreb daca mi-ati simtit lipsa azi. Hmm? Am auzit ca ati facut si fotografii de grup. Cred ca sunteti sfasiati cu totii ca nu am participat. Sfasiati! Mi-am pierdut mintile...

One look at you and I know what you're thinking
Time's a bitch and my heart is sinking down
You turn me inside out

Cei cu bilingvul la engleza, cine vrea variante si modele, ME, ME, ME! Am aproape din fiecare an, asa ca va astept sa mi le cereti. Sorry Alina si Irina ca nu v-am adus cartile, dar voi mi-ati adus CD-ul? Nu. Pai si acum aveti pretentii? Nu putea sa va spuna cat am luat la teza? Nuuu...

"Cosul de gunoi" se pare ca este o marca inregistrata a "mancatorului de cacat" care este o marca inregistrata a mea. Daca nu as fi adorat titlul de blog, da, l-as fi schimbat in Cosul de Gunoi. Dar inca nu mi-am pierdut orice... urma de bun-simt.

Le multumesc nenorocitilor care au votat ca sunt insensibil. Nu ati reusit, tot e un vot in plus pentru "nu sunt insensibil"! Asa ca shut up and suck it up (hard, if I may add). Nu-i asa ca viata este atat de frumoasa incat va vine sa o mancati? Ba da.

Azi o fost o caldura dogoratoare si pentru maine se anunta si mai rau - 32 grade. Si mie deja mi se face rau de cat de fericit sunt... YAAAY!!! Animus... unde esti ca sa imi strici distractia?

Din Cosul de Gunoi al Clasei, cu racoarea obisnuita,
XOXO

2 comentarii:

  1. beiboi mama sigur ca ti-am simtit lipsa.se poate fara tine?:(:(
    si eu sunt fericita perntru banchet;;)desi probabil va fi un mare fas dar za trio will kill it B-)
    sigur nu vezi asta pana nu-ti zic eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite ca am vazut pana sa imi zici tu... Daca nu sunt obisnuit sa primesc comm-uri, ce vrei si tu acuma...

    Cu siguranta banchetul va fi un mare fas si toti vor fi dezamagiti, dar avem DJ. Deci, te rog!

    Trioul verde o sa conduca lumea (btw, eu voi fi presedintele Poloniei :)) )

    Cine nu imi simte mie lipsa?

    RăspundețiȘtergere