vineri, 23 aprilie 2010

Oook...

Theorem: 4 = 3
Demonstration:

Let: a + b = c


Therefore:


4a - 3a + 4b - 3b = 4c - 3c
4a + 4b - 4c = 3a + 3b - 3c
4 (a + b - c) = 3 (a + b - c)
4 = 3

Trebuia neaparat sa v-o arat. Apropo...17 comentarii pe un post. In genunchi pentru Alina...inca unul si il depasim pe ala cu Darwin. :))

"Daca 2 = 1 demonstreaza-mi ca eu sunt papa asta mi-a zis-o profu de matematica in a 9-a : si raspunsu: luam 2 persoane... \"el\" si papa , iar cum 2 = 1 inseamna ca \"el\" e papa." Desigur, asta e la 1=2, dar nu e nicio diferenta.

7 comentarii:

  1. Dude,you should quit.Just do it.You know you want it.
    Seriously,that's the stupidest thing I have EVER read.
    Plus ca te-am pierdut de la 4=3
    Plus ca si tu si Irina si Dina trebuie sa-mi ridicati un altar.Cat ma sacrific eu pentru voi!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Normal...Arianna in persoana. Fara...stii tu...sa ma gandesc la un anumit personaj...

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaah Maddox 8->
    Vai iubirea vietisoarei mele si care ma iubeste si care...in piscina...gata...nu mai zic:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Dude,you said I'm having sex with him
    So it's just YOUR falut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Falut, hein? Bine...te va arunca intr-o groapa in capitolul viitor...

    RăspundețiȘtergere
  6. Scuze nu ma uitam:))
    Nuuuuuuuu!Mori in chinuri

    RăspundețiȘtergere