vineri, 23 aprilie 2010

Maine - DELF. Eu - mort.

Da, maine sustinem proba de DELF! Yay, sa speram ca nu o sa fac ceva gen: "Je m' ehem ehem eeeeehem appelle eeeeeheeeeeem Carneeeehemciu Mihaai."

Trebuie sa spun ca starea mea de sanatate este extrem de precara, avand astfel in vedere secretiile nazale apoase care curg neincetat, mai ales daca stau mai mult de 30min pe scaun si tusea care este destul de deranjanta, mai ales pentru iubitii mei colegi, in special Diana, carora le-am intrerupt ideile de la teza.

Daca o sa uit sa te sun maine, sigur o sa scriu pe blog si o sa imi amintesc, asa ca asteapta pana la 23.59, fiindca pot sa te sun oricand.

Vreau sa cinstesc pentru ca exista cativa chou, printre care si eu si Alina, si eu cel putin, vreau sa mananc dinde au marrons. Asadar, succes tuturor delfistilor, indiferent de grad, sau de ora de la oral, de sala de la scris sau de cunostinte.

Alors, va spun ca sunt distrus momentan, mai ales fizic. Din cate am inteles eu si cu persoana mea, s-a inceput programul "Ocazional". Ei bine...asteptam postari, hun.

Rezultate poll: pentru optimism, 84% din voturi, pentru pesimism, 5% din voturi, adica votul meu, pentru nu pot sa imi dau cu parerea 10%. Acuma pot sa il sterg de pe pagina, ma simt...relieved.

Din Tara Racelii la scara marita, care continua sa se mareasca,
XOXO

17 comentarii:

  1. Tipu' din poza seamana cu ala de la Neata cu Razvan si Dani =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ilustreaza perfect starea mea de spirit...numai ca eu stau pe scaunul din fata calculatorului... Beheeem Behem

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma uit la paharul meu plin cu apa si incerc sa beau din el fara sa il ating. Vreti sa vedeti ca reusesc, vreti? Hein?

    RăspundețiȘtergere
  4. Zici ca esti ala din Accepted care vroia sa invete sa faca chestii sa explodeze cu mintea si la sfarsit explodeaza o masina si face "I told you!".
    Are you random?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai em ecstrimli rendam. Si? Bat hu els is remdam? Let asc evribadi. Ai uana col tu ta compani of eleveitars cold "Baldo" bat teir numbar is onli in Dina's eleveitar. End bicas Ai em rendam nau, Ai em Iiiiinna.

    Doamne...astia din Wanted vor sa o puna pe Kristen Stewart in rolul Anjelinei. Doamne Dumnezeule...mare mai esti.

    RăspundețiȘtergere
  6. M-am chinuit sa citesc primul paragraf doua minute.Mi-ai rapit doua minute din viata!Dupa ce ca se comprima timpul tu-mi mai si iei din viata?!!
    Btw e Angelina:))Lasa maaaa ca ea trebuie sa ajunga la za hailait si dup-aia sa ne lasa pe noi in vietisoarele noastre in pace.
    If iu ar rendam iu shud hev a banana.Du iu hev a banana?

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce hailait? End iu uont biliv it, bat Ai hev for bananas. Oan is Dametria, da secand end da tard is in mai es, and da fors is in mai hend end Ai em iting it.

    Si uite ca daca stai sa te gandesti, ti-am mai raoit inca doua minute. Mwhahaha!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-ai ce?=))
    Uite,esti multumit acum?Ai 9 commuri la un singur post.
    Mi s-au terminat floricelele.
    Ai em rendam,iu ar rendam,laif iz rendam.Lets sing tha rendam song!

    RăspundețiȘtergere
  9. Da rendam song is abaut me, iting papcarn. Ce? Credeai ca mi-ai facut pofta si nu mananc si eu? Amarnico te inselio...

    Ai em rendam
    Iu ar rendam
    Laif is rendam
    Evribadi is rendam
    Ui laic it rendam
    Ui ar iting rendam
    Ui ar toching rendam
    Uat mor cud be rendam?

    RăspundețiȘtergere
  10. =))we are more random than randomness itself:))
    Ba noi o dam aici pe engleza si noi dam delf la franceza?
    Alors,parlez en francais,Alexandru!=))

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu imi trezi memorii demult trecute... Crdeam ca ne-am inteles. Pai si cum ai vrea matale sa vorbim in franceza? Jeo m'apel Misel?

    RăspundețiȘtergere
  12. Recunosc si ca noi nu avem comentarii atat de profunde ca aici, dar ne straduim din greu, nu-i asa? http://meritoriu.wordpress.com/2009/02/20/anul-darwin/

    RăspundețiȘtergere
  13. Da' ce ma?Tu cand zici je m'appelle tu pronunti jeo?=))bine ca nu zici si jonas:))

    RăspundețiȘtergere
  14. :)) Da, dar stii? NU numai darwinismul este ceva superior. Spre exemplu, iti prezint un comentariu de clasa 8-a, venit de la o olimpica la romana, care nu s-a prezentat la faza nationala, pentru ca a mers in tabara la schi. Desigur, eu doar reproduc 70%... Nimeni nu o poate intrece, asa ca nici nu incerc. Este vorba despre un pom si o manuta.

    Aceasta manuta poate sa semnifice un axis mundi intre real si imaginar, intre teluric si cosmic. Este un simbol al imaginatiei, al viselor, simbol al amintirii. Pomul pare sa aiba o manuta lunga si eficienta...la ce-o fi buna oare? [(c) partial Mira]

    Si totusi un post despre teoria evolutionismului a lui Darwin imi surade. Stiu, stiu! Lasa-teee!

    RăspundețiȘtergere