sâmbătă, 24 aprilie 2010

My drug...


Maybe I need some rehab,
Or maybe just need some sleep
I've got a sick obsession,
I'm seeing it in my dreams
I'm looking down every alley,
I'm making those desperate calls
Im staying up all night hoping,
Hit my head against the walls.

Am dat si delful, nu mi s-a parut o mare bataie de cap, dar nu pot sa zic ca o sa iau 100 puncte. Am facut un exposé minunat, exceptional, si cred ca am repetat asta de vreo 20 ori astazi. Apoi am fost la mall, am baut cafea, Starb my love, ne-am intalnit cu Adriana, ne-am despartit toti 4, si acuma ma pregatesc de plecare. [Dina, inca nu e 8.15]

Nu stiu daca raceala trece sau prinde puteri. Nu stiu multe. Dar nu imi bat capul cu asta. Am descoperit ca doua cafele pe zi imi dau ameteli si halucinatii, dar si... nebuneli la creieras. Nimic necunoscut saiu important aici. Alexandra si Vali se cearta ca de obicei... Dina saliveaza dupa "B.B.". Alina se uita la film [desi a spus ca in viitor, ea vrea sa manance pizza cu prietenii]. Maine vreau sa merg la GT. Maine vreau sa mananc Chinese. Maine...mai vreau ceva.

Cam atata pe ziua de azi, dar cu siguranta nu a fost o zi usoara sau scurta. Obositor, domne, obositor. Vremuri grele...

From the unknown places of LieLand [nu LaLaLand],
XOXO 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu