luni, 26 aprilie 2010

The morning after...


She's everything I want, but all that I don't need
How can she be so hot, yet be so cold to me
How can it be so wrong, and yet it feels so right
I wish I never, but I need you tonight!

Yeah, well, I need you all the time. Desigur, vorbesc despre cafea. Ea este atat de fierbinte cand o fac, dar se raceste cand vreau sa o beau. Ea este tot ce vreau, nu?

Abia acum am vazut ce am scris aseara pe blog...in momente de ebrietate. Si da, imi cer scuze daca s-a inteles ceva gresit sau nu s-a inteles. Nici nu era nevoie... Ziua Ancai a fost bestiala, chiar daca am avut chiftelute cu susan si sos iute in suc... Tortul a fost demential si nu ma mira ca a avut si afine... Am fost desemnat playlist-arul pentru banchet, dar va dati seama ca nu o sa ramana alea, nu? Selectie la sange.

E prea devreme pentru mine ca sa nu ma doara capul, asa ca ma duc la o cescuta (ceasca adevarata) de cafea si o muratura mare. Sper ca nu am avut teme...

Huahueyhiah,
XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu