joi, 22 aprilie 2010

Leapsa...cum de n-am vazut-o?

Nu stiu...au trecut 2 saptamani de la aceasta leapsa, dar eu nu am vazut-o...

1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?
Sa schiez. Si chiar platesc pentru asta...

2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?
Mi-as lua bilet de avion si as calatori. Probabil i-as lua si pe cei fara de care nu pot sa stau mai mult de o saptamana...

3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?
(Nu i-as dona copiilor din Sudan) Mi-as umple o casa de carti.

4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?
Noua drama in care apare Mihai e un box-office.

5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?
M-as multumi si sa vina. Daca tot vin, pot sa verse o lacrima. Mi-au spus ce au avut sa-mi spuna cat am fost in viata.

6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?
Un om care si-a trait viata.

7. Cand erai mica ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
La ce memorie am eu...nu imi mai amintesc nici macar ce am mancat de dimineata...

8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?
Sa scriu cea mai tare carte, care sa fie tradusa in toate limbile si dialectele, de mine.

9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?
Era cea mai pesimista persoana pe care am cunoscut-o. Si cred ca il mosteniti...

10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?
.Ai reusit sa faci tot ce ti-ai propus?
.Ti-ai invatat copiii sa nu iti ia exemplul?
.Nu ti-ai irosit viata intr-o cutie de carton, nu?

Da...acum sa o fac si pe cealalta.

1. Care e lucrul pe care nu ai vrea sa-l schimbi niciodata la tine?
Probabil si lucrul pe care nu pot sa il schimb - pesimismul.

2. Primul film care iti vine in minte acum?
Stardust

3. Ce ai desenat ultima oara?
Eu si desenul suntem paraleli...

4. De cate ori ai spus “te urasc”?
Daca as fi primit o jumatate de cent pentru fiecare data, probabil as fi avut deja vreun miliard.

5. Cu ce personaj din literatură te identifici?
Cu Nechfor Lipan/ Stiu ca voi muri intr-o rapa.

6. Cat de bine te intelegi cu tine?
Probabil cel mai bine. Pe mine ma supar cand ceva nu iese, cu mine ma bucur cand sunt fericit si cu mine vorbesc cand sunt singur in casa.

7. Descrie in cinci cuvinte o persoana draga tie.
-obsedanta - sustinatoare - dificila

Nu am decat o persoana atinsa de leapsa... noua candidata la presedentie:       ZZZZXZZZZ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu