sâmbătă, 13 martie 2010

O sambata...anormala

E sambata si nu credeam ca o sa se intample atatea azi. Dimineata, ma trezesc dupa visul ciudat (vezi post anterior) si sunt luat la intrebari de mama. Mergem la frizer? Mergem? Ei bine, am mers. M-am tuns (da, uao) arat groaznic (aicia nu mai e uao). Ma suna Irina. Hai in mall! Stii nu am bani...dar haide...

Ajungem ca de obicei la tramu care nu merge, gasim un tram care sa mearga (28 sau 19) si ajungem si la mall. Ne oprim de indata la Starbucks sa ne facem temele la mate. Lucram noi vreo ora juma' si ajungem la diverta dupa TEMERAIRE. Nu gasim, dar eu primesc un telefon de la alexa, in care imi spuna suparata ca nu da de Alina. Normal, ea era la tara. Dar evenimentul era ca trebuia sa iasa afara cu ea, Vlad si Vali... Ma rog...am stabilit ca ma duc eu "in locul ei".

Ne intalnim la Unirea, stam aprox. juma' de ora sa ne decidem daca mergem la Carturesti sau la Eroilor. Ei bine, Vali ne-a convins sa mergem la Eroilor. Si am ajuns intr-un final acolo, unde ne intalnim cu Andreea. Alexandra.......... ......... ...... ....... ........ .... .... Dar apoi ne-am gandit noi sa mergem la Carturesti cu autobuzu'. Luam 69 si ne prinde controloarea ca nu avem bilet. Nu ne da amenda, dar ne da jos din bus. O luam la pas aprox. 3km pana la Universitate si inca unul pana la Romana. Ajungem si la Carturesti, eu imi iau ceai, Alexandra cadou pentru bunica-sa si ne indreptam spre casa.

La Dristor, Alexa si Vlad se giugiulesc putin si plecam spre casa. Phui...a fost obositor. Si Alexa sa stii ca nu am glumit cu ce am spus in legatura cu V/V.

Da, a fost o sambata extrem de obositoare, dar am indeplinit cateva puncte din lista mea...YAY!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu