sâmbătă, 13 martie 2010

Leapsa...uuuh

4 filme care mi-au placut:

  • Stardust
  • Alice
  • Matrix
  • Inglorious Basterds

4 carti pe care le-am adorat

  • GONE
  • SKULLDUGERY PLEASANT
  • MORTAL INSTRUMENTS
  • TUNNELS

4 mancaruri preferate

  • Spaghete
  • Pizza
  • Kfc
  • cornuri cu branza

4 lucruri pe care le-am facut azi

  • Mi-am facut tema la mate la Starbucks cu Irina
  • Am vazut Telephone de aprox 15 ori
  • M-a prins controloarea in autobuz
  • Am fost la carturesti in timp ce vorbeam cu Irina la telephone

4 locuri unde am dormit

  • pe jos (chiar pe pamant)
  • in hamac la munte
  • sub pat
  • in baie

4 site-uri pe care le vizitez zilnic

  • Youtube
  • Imdb
  • Amazon
  • ThePirateBay

4 articole vestimentare pe care le-am purtat azi

  • Camasa
  • Blugii
  • Skaterii
  • tricoul cu blocuri

4 profesori preferati

  • Baciu (romana)
  • diriga
  • franceza
  • profa de med la engleza

4 colegi de banca

  • Irina
  • Dina
  • Diana
  • Miruna

4 numere preferate

  • 13
  • 5
  • 13
  • si da, 13

4 persoane cu care am vb azi

  • Alina
  • Irina
  • Alexa
  • Mama

4 instrumente la care as vrea sa cant

  • pian si cam atat

4 materii preferate

  • engleza
  • franceza
  • chimie
  • mate

4 regrete

  • m-am tuns
  • nu am multi prieteni
  • nu am vorbit cu cine vroiam
  • nu fac ce trebuie sa fac

4 cantareti

  • Ke$ha
  • Leona Lewis
  • Florence and The Machine
  • Cheryl Cole/ Lady Gaga

4 prieteni (best)

  • Alina
  • Irina
  • Diana
  • Anca

Si sunt egoist si nu dau Leapsa.... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu