vineri, 26 martie 2010

Missing text or part of blah-blah-blah


Viata e frumoasaaaa. Azi am teatruuuu. Viata nu mai e frumoasaaaa. Am 4 pagini de invatat si nu stiu absolut nimic. Stiu, aparitia mea scenica va lasa de dorit, dar... Ati vazut? Mi-am schimbat numeleeee.


Ce am azi? Parca as fi luat ciuperci sau ceva. Ma simt prea bine. Lucru care in ultima vreme a fost foarte rar asa ca ma voi bucura de asta. Maine am olimpiada, yay, la engleza, unde va trebui sa fac 2 scrisori de rahat. Nici macar nu avem multe teme pentru weekend. A, si btw, eu nu stiam ca saptamana viitoare e Pastele. Habar nu aveam.


Azi vin cu sacou la scoalaaa. Si e soareeee. Si nu sunt nooooori. Si ieri am vazut LUNA! Nu era plina, dar macar acuma stiu cand tre' sa ma uit la ea...


Ce mai era? Am facut cel mai lung eseu pentru engleza. Si in el am scris si despre Gaga. Nu am facut-o antichrista cum imi propusesem, dar...tot e ceva. Si mai ce? Imi vine sa zambesc intr-una asa ca nu ma pot concentra... Ma duc sa imi iau o portocala...pe deseara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu